![]() |
vr6 ombouwpakket compleet
Ik heb op korte termijn te koop een compleet pakket om je Mk2 te voorzien van een vr6.
alle onderdelen komen uit/van een corrado vr6 en passen dus perfect in de mk2 , en uiteraard in vele andere modelen van vw. blok is vanaf zaterdag 21 jan te beluisteren/bekijken en zal een 2tal weken zo zijn daarna wordt het uit de wagen gedemonteerd.. pakket bestaat uit: -Complete motor 2,9 +- 50 000 km gelopen na revisie.(inc uitlaatspruitstuk GEEN DIS) -versnellingsbak -subframe met complete wielophanging en stuurbekrachtiging. 5x100 plus onderstel -voorste balk -alle motorsteunen. -kabelschakelmechanisme compleet. -radiateur met dubbele fans -relaiskast voor fans -kabelboom compleet voor koeling -complete motorkabelboom -ECU -luchtfilterhuis (past perfect in mk2) -brandstofpomp -complete achteras diverse kleine steuntjes enz geef ik er gewoon bij.. totaalprijs voor bovenstaande onderdelen 1250 euro voor de liefhebbers kan erbij: - abs systeem compleet ( kabelbomen, ecu en pomp/hoofdremcilinder enz) 200euro -tellerklok ( dubbel digitaal) 100 euro -complete magnex rvs uitlaat van voor tot achter. 250euro kopie van papieren waar het uit komt wordt er bij geleverd voor RDW. serieuze biedingen/voorstellen worden altijd beantwoord fotos en onderdelen beschikbaar vanaf 21 januari evt kan de verder gestripte auto voorzien van bovenstaande onderdelen compleet meegenomen worden..( na overschrijven kenteken) |
kenteken wordt meteen ingestuurd naar de RDW voor sloop, dus overschrijven hoeft niet meer...
Dus geintresseerden kunnen kiezen, zelf demonteren of gedemonteerd afhalen.. u zegt het maar... |
vanaf morgenmiddag te bekijken en beluisteren voor liefhebbers..
Prijs voor pakket staat behoorlijk vast ,anders verkoop ik de delen liever los.. duurt wat langer..........maar ja |
upje
blokje loopt lekker en is vanaf nu op afspraak te beluisteren en bekijken. Verkoop als compleet pakket... of doe me een voorstel voor motor en bak met toebehoren.. |
Eventueel alle in delen:
radiateur met fans 150€ luchfilterhuis 90€ blok met bak 850€ motorkabelboom met ECU 175€ koelingskabelboom met relaiskast 75€ voorbalk 125€ voor en achteras 5gaats ( plus) 200euro compleet met remklauwen, schijven, draagarmen, fusees enz enz.. K&N open filter met ansluiting op LMM 35€ tellerklok 100€ RVS uitlaat standaard cat met pijp erdoor, 1 demper voor de as en einddemper emt ovaal eindstuk dempers Magnex.. 250€ serieuze biedigen zijn altid welkom.. en pakketprijs van 1250 blijft nog even geldig... |
upje
bij serieuze intresse doe me een voorstel... |
upje
niemand die een ombouwprojektje wil starten??? |
aanbetaling ontvangen
dus pakket is verkocht uitlaat en tellerklok gaan nog apart in de verkoop |
sluiten maar
|
All times are GMT +1. The time now is 12:07. |