![]() |
tankvlotter kuren
vraagje (ja ik weet, ik post hier te weinig :rolleyes: )
Mijn tankvlotter hebt vreemde kuren, als ik de tank vol mik gaat de wijzer keurig naar vol (70L volgens klokkenspel, nog niet getest :D ). maar als ik dan pak en beet een 100Km heb gereden, staat de meter al op 3/4 :eek: maar toch kan ik maar MAX 10L tanken. Als ik dan door trek (bv bij inhalen), dan zie je de meter zo zaken naar een halve tank :eek: :eek: :wow: rem ik dan stijgt hij weer naar bijna vol :wow: (iemand een patent aanvragen :rolleyes: ), om vervolgens naar 3/4 weer te zakken ... iemand enig id? En hoe kun je zien als het een 70L tank is of een 50L? En hoe weet ik als ik een VDO pomp heb of een Pierenburg betreft een 2.0 16V 9A met 67.777 Km :D |
Een Corrado probleem.
Meeste mensen die ik ken met een Corrado hebben dit namelijk. Je kan de vlotter wat schoonmaken, dit wil meestal wel een beetje helpen. |
dan ga ik binnenkort eens schroeven
|
oh schiet me nog te binnen, als ik de auto een nachtje opslot heb gehad ( van slot kan niet meer :screwy: ), dan is het nivo van de brandstof in eens weer minder geworden volgens de meter ,..... :screwy:
|
Nacht, koud in deze tijd, vloeistof koelt af en volume neemt af.
Leg 's avonds ook maar eens een halfvolle plastic fles water in je auto. Geheid dat er dan 's morgens deuken in je fles zitten. |
ja dat is zo, maar hij doet dat hele jaar
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 17:41. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.