![]() |
verloopbusje van dunne naar dikke naaf
verloopbusje van dunne naar dikke vertanding, tussen stuuren stuurstang gezocht, wie heeft er eentje los liggen? gaat om een golf 2 daar wil ik een G40 polo stuur op zetten maar die heeft dus een dikke verstanding.
|
dealer o.a.
|
ik heb nog wel een stuur stang liggen waar 1 op zit
|
up
|
dan niet :rolleyes:
|
hoeveel topics ga jij aanmaken voor dat f8cking busje???
in elk topic krijg je een oplossing aangereikt maar volgens mij ben je zo blind als een mol oid.... |
:goodpost: :angryv:
Als je geen belangstelling hebt in een komplete stang zoals Alberto die aanbiedt, geef dan GVD gewoon antwoord! |
Quote:
er was contact via PB :thumbup: gratis af te halen , verzenden was ook mogelijk (tegen verzend kosten ) maar naar mijn idee geen belangstelling .... :rolleyes: Utrecht > Veenwouden (wat gewoon in nederland ligt ) was te ver :thumbup: |
Sorry, maar in een voorgaand topic over hetzelfde onderwerp werd er ook niet de moeite genomen om fatsoenlijk antwoord te geven.
|
Quote:
Deze had ik gemist ... tja is nog al moeilijk denk ik Marktplaats volk ... :screwy: |
bedankt voor jullie reacties ik was even weg maar ik zie dat jullie allemaal wel er een hebben voor mij. Ik heb er maar 1 nodig hoor.. Maar ik ga denk ik toch voor die van alberto . ik kom wel langs wanneer ik in de buurt ben groetenn
|
All times are GMT +1. The time now is 11:55. |