![]() |
nieuwe oude golf 1 erbij in Almelo!
vandaag heeft Steve, een goede vriend, een mooie golf 1 gekocht, uit 1978
originele nederlander, !van eerste eigenaar!, mét onderhoudsboekjes erbij! en nu slechts 73000 km, werkelijk van eenoud vrouwtje geweest en altijd binnen gestaan!! :D info van de rdw site: Datum eerste afgifte Nederland i 12 januari 1978 Datum eerste toelating i 12 januari 1978 Datum aanvang tenaamstelling i 12 januari 1978 |
ziet er netjes uit hoor uber geil!!!
|
sow die is netjes
helemaal origineel is oook wel gaaf trouwens, als je dit zo ziet.. |
alleen nog verlagings setje eronder en andere wielen en hij is klaar :)
|
de mensen uit almelo en omgeving kennende zal een schroefsetje niet lang meer duren!!!
supermooi ding joh!! alleen moeten wel blauwe platen op vind ik... stukken mooier ;) |
Super mooie auto. Echt heel mooi. Zuinig op zijn.
|
ja ziet er super uit !! plezier ermee !!!
|
Hey die stond op marktplaats!
Mooi ding! Jammer van die GAIK frikadellen erop... |
Wat zijn "GAIK frikadellen" ??
|
hahahaha gaib frikadellen zullen wel de gele gaik platen zijn.....staat dan ook zo`n stempel in je kentekenbewijs....verwisselen door blauwe platen mag dan helaas niet...
SUPERmooie auto!!! ik had em ook gezien op marktplaats..... ;) |
namnam, origineel tittydash,kleinilichten, geen kms, chrome korte bumpers..weet iemand wat hij gekost heeft?!
Greetz Damien |
|
soow, hoop geld voor betaald dus..
|
Quote:
zou het....... :rolleyes: |
Heheh nou sleutelse Steve!
Ziet er errug goed uit moet ik zeggen! Kleur ook errug mee, poetsen, verlagen klaar! :D |
is 1500 euro veel dan voor zo'n auto? vind ik wel meevallen namelijk!!
|
Quote:
sommige mensen moeten er blijkbaar 2 maand voor werken ofzo.... mooier voor minder vind je haast niet |
Klopt! de mijne kostte 1100 euro en daar komt nog heeeeeeeeeeeeeeel veel bij komende winter! :redface:
|
Quote:
natuurlijk komt dat nog, en natuurlijk ook de "oude"blauwe platen erop.. foto's zijn van vanmorgen, ong. een uurtje na het overschrijven.. :D |
mooi ding scheelt een hoop werk gewoon een mooie kopen kleur is gewoon goed door de knieen en dikke aluus en kroesen
|
All times are GMT +1. The time now is 15:54. |