Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Spoed! onderdelen gezocht voor Pierburg 1B carburateur 1.5 JB (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82163)

GaryVW 03-03-2011 17:44

Spoed! onderdelen gezocht voor Pierburg 1B carburateur 1.5 JB

Hallo,

Ik ben eigenlijk met spoed opzoek naar onderdelen voor de carburateur van mijn golf 1 1.5 JB (pierburg 1B)

Zo als je op de foto kunt zien ben ik opzoek naar de waterslang tussen het spruitstuk en de automatische choke. en zoek ik ook nog het ijzeren plaatje wat de gaskabel tegenhoud.

heb je dit nog ergens liggen dan ben ik zeer geholpen

Alvast bedankt ! :thumbup:

GaryVW 04-03-2011 17:18

niemand ?

GaryVW 05-03-2011 16:14

Wie kan mij helpen ?? !!

Tiefleger 05-03-2011 16:27

Als ik morgen nog even tijd heb rij ik nog even naar mijn loods om te kijken voor je, ik heb daar nog een compleet 1.5 aut. blok liggen, ik heb alleen de carburateur er laatst afgehaald voor iemand anders, maar misschien zitten/liggen die andere dingen er nog bij.

GaryVW 05-03-2011 18:18

Quote:
Originally Posted by Tiefleger
Als ik morgen nog even tijd heb rij ik nog even naar mijn loods om te kijken voor je, ik heb daar nog een compleet 1.5 aut. blok liggen, ik heb alleen de carburateur er laatst afgehaald voor iemand anders, maar misschien zitten/liggen die andere dingen er nog bij.

dat zou echt super wezen :thumbup: zou ik heel erg mee geholpen zijn ! alvast bedankt !

René 05-03-2011 23:54

Gijs heeft volgens mij ook nog eentje liggen.

GaryVW 06-03-2011 13:51

Quote:
Originally Posted by René
Gijs heeft volgens mij ook nog eentje liggen.

okey Bedankt ! mocht Tiefleger niets kunnen vinden zal ik hem wel eens vragen ! :thumbup:

Tiefleger 06-03-2011 22:01

Ik heb dat slangetje wel voor je, maar dat andere plaatje is dat die aan het blok vastzit of die aan de carburateur vast zit?

Yellowbug 06-03-2011 22:26

Quote:
Ik heb dat slangetje wel voor je, maar dat andere plaatje is dat die aan het blok vastzit of die aan de carburateur vast zit?

Volgens mij wordt dat samen met de klepdekselschroeven vastgezet ;)

GaryVW 07-03-2011 17:41

Quote:

het plaatje word door 2 bouten aan het blok vast gezet.

Ik heb het slangetje al via Gijs kunnen regelen.. en hij zou ook nog kijken voor het plaatje..

Dus als die er geen kan vinden.. hoop ik dat jij er eventueel een hebt liggen.. maar daat zal ik je dan wel ff een PM over sturen oke?

alvast bedankt !

Tiefleger 07-03-2011 21:15

Nou bedankt dan maar weer. :mad: :mad:

GaryVW 07-03-2011 22:19

Quote:
Nou bedankt dan maar weer. :mad: :mad:

Ja sorry, ik kreeg net iets sneller een reactie terug van Gijs.. en toen had ik van jou nog niets gehoord.. en aangezien ik die spullen z.s.m nodig heb. Ben ik op zijn reactie ingegaan..

No hard feelings verder hoop ik ? :)

All times are GMT +1. The time now is 04:50.