![]() |
Hoog toeren draaien motorcarbs
Hallo,
Ik heb net m'n motorcarbs op m'n golfje gebouwd ( golf 1.1 ) het was gelijk starten en lopen, MAAR : als ik gas geef blijft hij redelijk lang hoog in toeren zitten ook al geef ik geen gas meer.. Wat betekent dit, valse lucht ergens?? Mvg R de Jonge |
waarschijnlijk wel ja
|
Kan het ook zijn doordat hij teveel lucht krijgt, aangezien ik er nog geen filters voor heb zitten..
|
dat kan je merken door lucht toevoer te verklein door bijv kartonnetje dr voor te houden of zoiets iets
|
Quote:
Nee. Vermoedelijke valse lucht. |
Kan idd valse lucht wezen, maar ook
Stationair sproeiers te groot Gasnaald te hoog Co schroef niet goed afgesteld Te veel lucht omdat er geen luchtfilter voor zit kan het sowieso niet wezen. Wat voor kleur hebben de bougies? |
Denk dat de sproeiers sowieso te klein zijn, zit nu 124 in, maar hij loopt beter als ik de choke uittrek, dus morgen gaat 135 er in!
Co heb ik nog niks mee gedaan, staan 2 volle slagen uitgedraaid, morgen ga ik ermee verder! |
"als ik gas geef blijft hij redelijk lang hoog in toeren zitten ook al geef ik geen gas meer"
Dus loopt wel, zij het langzaam, terug in de toeren bij gas los? |
Ja hij loopt wel , maar als ik gas geef en los laat duurt het een tijdje voordat hij terug zakt na stationair.. Het toerental bedoel ik dan
|
De kans op valse lucht neemt steeds meer toe ..... ;)
|
Sproeiers 135 erin gezet, wil hij niet meer aanslaan.. Kon geen valse lucht ontdekken trouwens
|
Het loopt! , maar moet ik mn ontsteking echt op 14graden voor bdp zetten, of kan ik ook de verdeler draaien tot het mooi loopt, of hoort dat niet zo?
De stroboscooplamp krijg ik namelijk volgende week pas binnen... |
All times are GMT +1. The time now is 19:35. |