![]() |
Adressen voor onderdelen
Hallo allemaal! Hier weer een nieuw forumlid…met een paar vragen. Ik heb vorige week een marsrode Golf 1.8 GTI uit 1983 gekocht (jaja eindelijk heb ik er een!! :biggrin: ). De auto verkeert in redelijke staat en is vrijwel geheel origineel. Ik heb ‘m gekocht met de bedoeling ‘m compleet te restaureren, maar ik heb nog niet echt een idee waar ik terecht kan voor (originele) mooie gebruikte of nieuwe onderdelen. Zijn er überhaupt nog nieuwe originele onderdelen te krijgen? Ik heb niet meteen spullen nodig (ik rij er voorlopig nog mee), maar wil vast een beetje rondneuzen zodat ik weet wat er zo’n beetje te krijgen is en wat de prijzen ongeveer zijn. Hebben jullie een paar (internet)adressen voor mij?
|
Golf1onderdelen.nl
Marktplaats.nl Mensen hier op t forum |
Quote:
Die ken ik al, maar toch bedankt! Ik kan in ieder geval wel effe hier op t forum posten als ik iets zoek. |
|
|
Welkom MZ1 ook foto`s van die rode golf?
|
Quote:
Die moet ik nog maken...maar ik denk dat die dan wel in een ander topic thuishoren of niet? En zeg maar trouwens maar Marijn... |
He Marijn,
Welkom hier !! Henk Pigo en ik (LRR) (en natuurlijk de andere Mars-piloten) zijn wederom blij weer een marsrode MK1 man erbij te hebben hier. We beginnen zo langzamerhand al een kleine "meerderheid" te creëren hier op Volksforum. :D :D :D :D Je kunt ook evt. mijn topic checken voor tips: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4781 En als je onderdelen of info nodig bent, dan kun je dat het beste hier even vragen. Dat is meestal de snelste weg !!! Succes alvast toegewenst met je project !! Grtz............... LRR |
www.hartsant.nl is trouwens ook wel eens handig ;)
|
Super! Allemaal bedankt voor de snelle reacties!
|
Veel suc6 met je bakje... enne... wij willen foto's zien :tongue:
|
Ze zijn er eindelijk,leuk wagentje joh!!Type 1 altijd goed.Welkom marijn.
|
welkom nier op het forum,
heb genoeg adressen voor je , en heb zelf ook onderdelen . als je wat nodig heb hoor ik het wel. |
Nogmaals bedankt allemaal!! Dat gaat helemaal goed komen met de onderdelen! Kan ik zo langzamerhand met een verlanglijstje beginnen :)
|
All times are GMT +1. The time now is 01:17. |