![]() |
hoe motor netjes maken
Hallo,
Ik zit te denken, hoe moet je je motor netjes maken? Het hoeft niet per se dat ie glimt of wat, maar hijs nu dof en het ligt er niet allemaal netjes bij vindt ik. Hoe doe ik dit? |
men pakke een poets doek, wat schoonmaak middel oid, en men gaat ff een middagie los.
:D |
inspuiten met Dasty!! :rock:
daarna ff de spuit dr over (denk om verdelerkap en dynamo) en hoplaaaa SCHOON! :eek: |
Quote:
:thumbup: :goodpost: :thanks: :thumbup: |
|
Toevallig ook fotos van voor en van na?
|
Even foto'tje van mijn daily paseo 8)
![]() ![]() ![]() Een schuursponsje, autoshampoo en brillo :D (brillo voor het kleppendeksel) |
ben je bang dat je stuurbekrachtigingsreservoir en ruitenwissermotor kou vatten?
|
Dasty powerrrrr
|
@Der Ghopmeister
Die luchtfilter-deksel ontroest zich zelf zeker :D Dasty in plantenspuit en een afwasborsteltje doen wonderen. |
Quote:
Dat spul wordt toch gewoon verkocht in 'n spuitfles, of ben ik nou koekoek? |
ja, maar ook in 3 of 4L flessen
|
Zweetbandjes voor onder de motorkap?
|
Quote:
Net noemde iemand het nog JDM, maar volgens mij is diegene verstandig geworden en heeft z'n post verwijderd. :D |
dat is ook niet echt JDM, maar komt uit de motorracerij, waar zweetbandjes om het koppelings- en remvloeistofreservoir worden gedaan om evt. lekkende vloeistof op te vangen in bochten. Dat wil je namelijk niet op je voorwiel hebben ;)
|
Maar vloeistof uit een ruitenwissermotor?:D
Wat is JDM? |
Staat voor Japanese domestic market weet ook niet precies wat het verder betekent. Maar even ontopic, jullie zweren dus bij 'dasty'? Waar kan je deze meuk halen
|
Bij de Wibra...
|
![]() Flesje bij de Wibra €2,- :thumbup: |
Quote:
Ik denk, laat ik er verder niet op ingaan ;) Daar zijn die sokjes idd voor, en dat zweetbandje had ik over haha en vond het wel geinig staan :) maar geen zorgen hoor, de engine bay van de caddy komt er niet zo uit te zien ;) Foto was eigelijk alleen bedoelt als voorbeeld van hoe je motorruimte eruit kan komen te zien als je wat geduld en een sopje hebt. |
All times are GMT +1. The time now is 17:43. |