![]() |
Heel appart......Golf MkII GTI 8v Automaat!!!!!
Heel appart,een Golf II GTI Automaat :eek: ,met heel veel optie's.
alhoewel ik die electrische ramen wel heel appart vind..... :confused: is volgens mij naderhand ingebouwd oid? Wel een hele mooie en apparte basis,om iets mooi's van te maken lijkt mij :thumbup: |
Qua interieur zou ik zeggen dat het een GL automaat is. Met daarin een GTI motor gekoppeld aan de automaatbak.
Lijkt me niet origineel. |
Quote:
Ik heb ook zo mijn twijfels..... :rolleyes: wel leuk om dan om te bouwen naar TDI (ARL) :D :wow: |
met een polo gt stuur...
|
Quote:
kan er sowieso niets van maken, dat fotootje is zeker zijn avatar ofzo... bij een MK2 horen ze in de middenconsole idd zoals bij deze 88er bijvoorbeeld, ook een leuke: http://link.marktplaats.nl/420345836 |
Quote:
idd. en die jij post is (los van de velgen) ook een héééle mooie/nette MkII GTI, :thumbup: en 5 drs MET 4 x electrische ramen,ABS,EN airco.......... :eek: |
Zit geen mfa in, ombouw dus.
|
Carat uitvoering?
|
Is die automaat niet gewoon een 1.8 90 pk met GX motor? Een GX lijkt optisch sprekend op een 112 pk EV GTI blok.
|
lijkt idd enorm veel op een EV blok, want die heb ik in mn GTI liggen en lijkt sprekend op die van de foto van de motorruimte...
|
maar elektrische raam bediening behoort inderdaad in het middenconsole te zitten en niet in je deurpanelen... alhoewel ik daar niets van kan maken ...
|
en chromen lijstjes op de bumpers,nee ik zou ook bijna zeggen dat het een carat is,alleen heeft die ook standaard MFA
|
Quote:
Hoeveel electrische ramen :lmao: |
Carat had ook MFA!
|
Quote:
oeps iets te enthausiast....:D ff aangepast ;) :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 19:42. |