![]() |
Hallo, leuke basis alleen is dit de sector golf 1. Dus ergens is iets mis gegaan.
Gr Ronnie |
Hee collega leuke golf ben benieuwd hoe die word :thumbup:
Spreek je morge wel weer :D Oja zoiets zocht je toch nog ? => http://link.marktplaats.nl/447533378 |
Quote:
Heb er nou eerst nog geen geld voor maar wat zouden een paar platte strakke bandjes kosten bij ons? :) grtz |
Sowieso 30 procent minder als bij de garage :D Hangt natuurlijk ook van het merk af. Ik heb er nu nangkangs opzitten in de maat 185/45/15 die zijn aardig plat ik was voor 4 stuks ongeveer 200 euro kwijt. Bandjes zien er zo uit:
![]() |
cool looking wheels... wided steelies...
|
Nangkang ???
niet zoiets als wanglee........ mijn mening de laasten waren drama |
Imperiaal....motorkap roesten......zonde...helemaal voor een 86er GTI
|
Quote:
Op mijn polootje doen ze het goed, veel grip en tot nu toe weinig slijtage, kan misschien ook aan de auto liggen waar ze onder zitten in verband met gewicht ofzo |
Quote:
Motorkap lag de blanke lak al half vanaf dus dat maakt niet uit. en de rest doe ik allemaal zo dat ik em ook weer ori kan maken :) Grtzz |
Nice ride maar zo snel mogelijk omlaag die handel.
|
Leuke basis... Hoodrides zijn echter zó 2007. :redface:
|
Quote:
:goodpost: :goodpost: |
Quote:
Ho ho dit is geen Hoodride te noemen, die worden door de natuur gemaakt. :thumbup: |
Quote:
+1 |
eerlijk gezegd vind ik het ook zonde .neem dan een 1.3 cl ofzo met gaar interieur .
|
Quote:
Maar et blijft dik :) |
|
Wat een hok is `t geworden zeg....
|
Hmmm, motorkap schuren, kentekenplaten scheef, en t dan jammer vinden dat de bekleding niet helemaal in nieuwstaat is :shake:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:28. |