![]() |
dit gaat weer een heel mooi karretje worden:thumbup:
ben heel benieuwd naar de combi met rode porsche's,ik zeg doen! |
Vandaag mijn kentekenbewijs binnen gekregen van de rdw, heb gelijk maar platen laten drukken en gemonteerd. Nu rest alleen nog apk en dan verlagen en velgen eronder, kijken of het dus gaat staan en of de maten wel mooi genoeg zijn.
|
Zo even weer een update naar een lange tijd. Ivm een nieuwe baan niet veel tijd gehad, maar er komt nu weer schot in :mrgreen: Heb via ebay gisteren een gt-setje voor een sedan gekocht, dus is nu het wachten even op.
Verder zijn de dorpels opnieuw vooraan erin gelast, dit omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk zon klein kloten krikje heeft gebruikt. Dorpels waren niet door en door verrot maar wou het gewoon weer netjes hebben, beter als gewoon aan smeren met tectiel. Nu nog even weer netjes in kleur en dan het gt-setje erop. Dan gaan we hem verlagen en ben nog steeds op zoek naar velgen, maar nog niet echt tegen wat leuks/aparts aan gelopen. Tevens ook nog een nieuwe uitlaatlijn eronder gegooit en bodem opnieuw in de tectiel :wink: Ook nog een plaatje bij het praatje ![]() ![]() |
Respect voor de grondige aanpak en das zeker een nette wagen :thumbup:
|
Hierbij wat foto`s
Gt-set is voor een sedan bestemd, dus daar was ik zeer blij mee. Enkel was deze zeer verkleurt, maar heb het weer mooi gekregen met een verfbrander en bumpershine van mequires. Dit gaat er eerdaags op. ![]() Ook heb ik een nieuw stuurtje binnen gekregen, grijze vlakjes passen mooi bij de kleur van de auto :mrgreen: ![]() Verder ook een mijlpaal behaald met de auto, 150.000 km :clap: ![]() |
nice,wanneer gaan de wielen eronder?
|
Porsche`s zijn verkocht :thumbup: Kwam ik te laag, komen nu 17 inch velgen onder. Alleen weet ik nog niet wat :confused: , ben druk aan het zoeken.
|
Heb er nog niet veel tijd voor gehad ivm werk, maar hebben al wel weer veel gedaan :mrgreen:
-Orgineel vw instap folie geplaatst bij alle deuren. -Gt-set gemonteerd, alles orgineel zoals onder andere kunststoffen popnagels enz. Enkel is het wachten op de plakklipjes voor de deurpanelen, zodat ze strak met de deurlijn lopen. Ook moeten de dorpels er nog onder. -Logo allemaal hoogglans zwart gespoten incl. orginele gt logo`s Rest nog: -Stuur en naaf monteren -Verlagen -Dikke velgen :clap: -Polijstbeurt -GT logo`s zijschermen monteren Tussenstand ![]() |
''maar heb het weer mooi gekregen met een verfbrander en bumpershine van mequires''
Even een vraagje wat betrefd dit opknappen van de lijsten set. Hoe doe jij dit dan precies? eerst met zo'n verfbrander rustig de lijsten verwarmen en vervolgens insmeren met bumpershine? en dan in de hoop dat het ook lang mooi blijft, ben mn mooie zwarte kleur altijd weer kwijt na een week of 2... Voordrest hele nette auto, ben benieuwd wat ie gaat doen met de nieuwe velgen! |
fapfapfapfapfap :D:D:D Wat een mooie auto!!!
1.8i monopoint zo te zien ? (ik zeg Nothelle's :thumbup::thumbup::thumbup: ) |
Quote:
Gewoon brander erop, dan wachten tot het weer zwart wordt. Niet te lang, anders smelt het. Dan beetje laten afkoelen, en die bumpermelk er over heen :thumbup: |
Quote:
Klopt, echt een super motortje :thumbup: |
dus hier was het logo voor bestemd, mooie auto :thumbup:
|
mooie basis, maar ik zou eerst die rode wielen er eens onder passen eens hij verlaagd is ;)
|
Ik zag de porsche`s omder een golf 1 cabrio?
Zag hem in Rijswijk staan. |
Vandaag even lekker bezig geweest :cool: Gt-set nu compleet gemonteerd + dorpels en heb andere velgen gehaald :D Ik vind het geslaagd en prima velgen :thumbup:
Jullie mening graag :rolleyes: Rest nog: -Stuur en naaf monteren -Schroefset monteren -Polijstbeurt -GT logo`s zijschermen monteren Even snel een foto gemaakt! ![]() |
ziet er al goed uit! verlagen gaat hem heel goed doen :thumbup:
|
Quote:
Klopt denk ik wel. Toen ik deze velgen zag moest ik meteen aan het set denken wat nu onder mijn ex mk1 cabrio zit Verkocht aan ene Patrick? |
Zo tijdje even niks van me laten horen, maar hierbij even een updateje :clap:
Hij is eindelijk verlaagd, staat achter op zijn laagst met bumpstops (weg comfort :mrgreen: ) Volgende week wordt die gepolijst. Heb nu een spiegelreflex camara, dus nu de eerste foto gemaakt hiermee met een ongewassen auto :sad: volgende week nieuwe foto's gepoetst. ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 08:19. |