Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Audi1981 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=86528)

Audi1981 13-06-2011 11:36

Audi1981
 
Na even rondgezworven te hebben hier / een donatie en een naamsverandering later / mezelf even voorstellen;

Ik ben Joram, eigenaar van de bruine Audi 80 uit de hart transplantatie thread




Eigenlijk hier terecht gekomen in 2008 om info op te zoeken over m'n Jetta mk1 5-bak ombouw en sinds het overlijden van m'n 1.6d-tje in de 80, lid geworden en kort daarna ook maar donateur, want zo'n fijn forum zonder een karrevracht aan vervelende reclame is iets wat je moet steunen !

Ik ben 10 jaar automonteur geweest, eerste monteur, apk keurmeester en leermeester. Heb de nieuwste auto's klaargemaakt, vooral Skoda's, maar later ook de oudste brikjes weer veilig de weg op geholpen. Dat is eigenlijk wel het leukste, met zo weinig mogelijk budget toch nog veilig (liefst VAG!) rijden :D
In 2006 de overstap naar Fokker Services in Woensdrecht gemaakt en de Fokker bedrijfsschool doorlopen, terwijl ik 40u per week werkte. Dit was een zware tijd, maar wat je daar leert over vakmanschap en inzicht is onschatbaar!

in 2007 stonden er goeie dingen op de kalender;




Charlotte en ik zijn op een prachtige winterse dag getrouwd, in de auto die ik zelf had verbouwd voor de eigenaar/chauffeur. Het is een 63-er Chrysler Valliant, 12cm verlaagd, motor helemaal aangepakt, remmen up-to-date, satijn zwarte paintjob enz enz.

In 2008 een nieuw huisje gekocht want de bouwval waar we in woonden was te veel aan aandacht toe om dat nog naast werk en school te behappen. Voor de verhuizing en verbouwing van het nieuwe huis had ik nog wat leuks in de schuur staan;