![]() |
Golf mk3
Zal mijn golfje ook eens voorstellen
Vorig jaar hoe ik m kocht ![]() ![]() Na een hoop tegenslaggen en momenten waar ik dacht alles op te geven staat hij toch zo ![]() ![]() Maar ik denk niet voor lang meer, de politie hier in de buurt ziet me graag komen, heb al 2x aan de kant gestaan (reed ook op 1.5 cm) :screwy: Ben aan het denken voor een maatje grotere velgjes en geen getrokken band meer, komt de golf wat hoger en kunnen ze niets zeggen over mijn banden :) |
leuk ding, een maatje grotere velgen kan ik me wel in vinden ;)
|
hier ook even updaten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gave wagen! mooi kleurtje :thumbup:
|
Super update! vind geel een heerlijk kleurtje en dat snorretje maakt hem af :thumbup:
|
![]() 01.10 006 copy by Manevtsov I. Photography., on Flickr ![]() 01.10 010 copy by Manevtsov I. Photography., on Flickr |
Super auto geworden, zeker vet in dat geel
|
Nice, heb je de golf nou gerold...?...lekker geel en indien gerold echt netjes :thumbup:
|
jup is gerold ;)
![]() ![]() ![]() ![]() |
nieuwe velgjes
zijn dus ronal r15 16" 7.5j et 30 ![]() ![]() ![]() |
Netjes! Zal goed staan deze zomer!
|
gaan zeker goed staan, plat bandje er op en gaan! :thumbup:
|
Die kleur is echt dik!
|
vw golf, thanks, ik hoop het ook :p
gti-er, komt een 165/40 op rondom dus dat bandje komt wel goed ;) misha, thanks :) |
![]() got stretch? |
Nice!
|
gave kleur!!
|
Even updaten hier
![]() zwarte hella achterlichten ![]() ![]() Heel men interieur is in het zwart nu ook ![]() Volledig setje: http://www.flickr.com/photos/669123...57630175566312/ |
Dikke bak! Ben alleen niet zo'n fan van dat snorretje heheheh. Deze set velgen staat hem wel een stuk beter moet ik zeggen. :thumbup:
|
sinds deze week heb ik een dakrekje zitten
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 04:56. |