![]() |
22-05: VW Noord Meeting, Circuit Polderputten Ter Apel (Gr)
Zondag 22 mei jaarlijkse Meeting VW Noord Circuit de polderputten In Ter apel
met o.a : sprinten in drie klasse lady's cup slalom diverse stands ruime parkeer gelegenheid naast het circuit wil je met je auto op het circuit staan : deelname aan sprint concour de elegance geeft toegang tot circuit kom met zijn allen voor aanmelding niet verplicht wel gewenst ![]() voor meer info check regelmatig de site van www.vwnoord.nl |
dit is dus lachen hè!!
ben ik vorig jaar ook geweest...dit jaar ook maar even heen...is namelijk om de hoek :D |
Ik laat hem ff schieten..............ben dan (hopelijk) nog druk geld aan het tellen van de vrijdag ervoor :D :D :D :D
Grtz................. LRR |
Lijkt me wel wat... :D
|
Ff voor de duidelijkheid (staat misschien wel al op de site, maar ik ben te lui om daar te gaan kijken); is een helm niet verplicht bij deelname aan de circuitwedstrijden?
|
mhh dat word weer de avond er voor naar de fox en blijven pitten in stats-anaal!
|
fox???? kuttent ;)
zal wel met yoran worden ofnie bugs...heb een keer foto`s gezien op vw-speed..zag er gezellig uit :D |
Quote:
hey kerel vorig jaar hadden alle sprinters een helm op |
Ik kom ook wel even! Ik sta ook zo in stads-anaal... :D
|
Quote:
hou je van hè..... ;) |
Quote:
Weet ik toch! :p |
ja inderdaad een helm is verplicht bij het sprinten
als je met show and shine mee doet mag je ook wel een helm op . mischien win je dan wel een orginaliteits prijs :) |
Quote:
dat zal wel met joor-ran worden, hij gaat daar geloof ik vaker naartoe, ik weet daar voor de rest ook niks te vinden.. |
Quote:
cafe de twee!! stukken goedkoper....en er lopen lang niet zoveel van die kleine kindjes rond :D |
nog een dikke maand en dan is het zover :)
|
Jammer dat ik de dag ervoor een feestje van de zaak heb anders had ik met Bugs meegedaan.
|
loop wel ff over de
parkeerplaats :D |
Quote:
loop ik met je mee.... |
![]() de flyer |
Quote:
renne, niet doen alsof je zelf zo'n grote kerel bent :tongue: :tongue: oja, ik ben dnek ik niet aanwezig, werken , weeeer |
All times are GMT +1. The time now is 21:02. |