![]() |
Org. NL Country!
Voor de liefhebbers hiero, heeft jammer genoeg bijna 3 ton gelopen.
Maar ziet er zo op de foto wel goed uit. :thumbup: En de prijs lijkt mij netjes. ;) http://link.marktplaats.nl/468276362 |
ziet er nog goed uit. voor 3 ton.
|
Quote:
ja, dat dacht ik ook! :thumbup: maar goed.. blijven foto's natuurlijk! |
auto is hier geweest om wat Country delen , en ziet er in het echt ook best leuk uit
|
wat heeft hij bij je gekocht Alberto?
|
Ik ga dinsdagavond langs om te kijken :) leuk voor de collectie.
Maar zit wel werk aan hoor, fotos zijn wel heel mooi. Mij is verteld dat de voorstoelen versleten zijn en rondom veel deukjes en krasjes heeft. Maarja ik ga kijken en als het wat is neem ik hem mee. Raceland schroefset ligt al klaar hahahaha |
let vooral op roest bij het frame.
|
He Tjaap,
Met frame bedoel je het specifieke Country frame wat eronder zit? |
Quote:
hij heeft toen 5 wielen mee genomen , hij kwam toen voor een de voor en achter bumper compleet |
Quote:
ja dat bedoeld Jaap , + roest , overal roesten ze stoel zal geen probleem zijn , Sjang Jansen uit uden adverteerd met revisie stoelen , รก 200 het stuk :D |
Komt goed uit, ik ben gek op roest :(
Naja komt wel goed, hij moet in mijn budget passen qua opknappen anders laat ik hem staan. |
de mijne was helemaal weg. idd vooral het frame, de rest is allemaal makkelijk aan te komen.
|
Quote:
Makkelijk tussen " " :D heb ook nog een set stoelen staan helemaal in goeie staat :D voordeel van een NL geleverde auto is wel dat ze een wax behandeling hebben gehad . let voor al op de afdek kappen voor de achter as , deze rotten heel graag dit is een apk afkeur punt kwa plaat werk heeft Jaap wel gelijk , 4 deurs golf kom je heel ver |
Jij ziet alweer handel hoor met je stoelen hahaha. Ik neem mijn lamp mee en hoop dat het dinsdagavond een beetje droog is zodat ik er eens lekker onder kan gaan liggen en alles inspecteren.
|
Quote:
:D nee zijn voor eigen gebruik :D ja ga er maar eens goed onder door , koevoetje mee en voelen maar :thumbup: |
Wat een sloper!
-open luchtfilter erop gebouwd en de luchtweger lag op zijn kant dus bleef niet stationair lopen. -wiellager voor verrot of as los maar ging ontzettend tekeer! -remvloeistofreservoir leeg en pedaal stond Op de bodem dus amper remmen -spruitstuk en kat helemaal verrot -platen bij achteras waren niet meer aanwezig -temp meter werkte niet -en nog veeeeeeeeel meer kleine prut zoals van alles zilver gespoten. Dus ik heb hem gekocht en hij staat op de oprit Maar hij kan een hoop aandacht gebruiken. |
dan kan ik alleen maar zeggen, succes ermee! :thumbup:
|
hahahaha.. ben benieuwd naar het topic..
|
All times are GMT +1. The time now is 03:17. |