![]() |
Nieuwe aanwinst een swallowtail
Na lang twijfelen heb ik een paar weken geleden de swallowtail van pascal
toch maar gekocht! :D Na te vaak op MP kijken, toch maar besloten om hem in het echt te bekijken. En dan is hij echt erg netjes. :thumbup: Met pascal overlegt en mijn jetta TD ingeruild. Genoeg verteld FOTO'S :) ![]() ![]() ![]() Heb hem gekocht met orginele wielen, die heb ik eerst voor het oog even opnieuw grijs gemaakt. Ben met andere wielen bezig. Onder de kap. ![]() En samen met zijn nieuwe zusje ;) ![]() Verdere info over de wielen volgt nog. Wie heeft er nog een interieur zonder hoofdsteunen te koop? Die zoek ik nog 1. |
netjes! welke kleur is dit? beetje gebroken wit of niet?
|
mooie aanwinst!
|
Quote:
Volgens mij polarweis. Maar ik zal straks even kijken voor je. |
top!
|
Mooi man. Weer eentje erbij. :)
|
Mooie Golf zeg!
Ga je hier van die grote achterlichten in maken? Dan lijkt hij gelijk een stuk nieuwer! |
Quote:
Het is idd polarweiss L 90 A |
|
Quote:
ga je mond spoelen Chris! Alleen maar rood/witte achterlichten en heldere voor, meer niet ;) |
Succes met je aankoop, je hebt een mooie swallow gekocht.
Heb hem al eens in het echt mogen aanschouwen toen ie nog van Pascal was. |
mooi ding
veel plezier ermee |
Mooie wagen, ziet er nog erg goed uit op de foto's.
|
Gaaf wagentje !!
Veel plezier ermee gewenst |
strakke golf
|
Mooi hoor! Wat voor wielen moeten eronder komen?
|
Quote:
Het plan was om orginele wielen te laten verchromen. Ik mooi setje wielen klaar gemaakt, lukt het niet :screwy: :( Omdat de velg uit 2 delen bestaat. balen !!!! Maarja het is niet anders. Nu ben ik op zoek naar iets anders, ik weet alleen nog niet wat :confused: Iemand een idee voor me? Als het maar geen bbs is, die heeft bijna iedereen al! Smaken verschillen nu eenmaal. Iedereen bedankt voor de leuke reacties :thumbup: |
Ronal Turbo's deronder!
|
Quote:
precies jah dat deed ik ook in een super mooie swallow grote achterlichten :thumbup: :screwy: :( :( :confused: |
|
All times are GMT +1. The time now is 13:08. |