![]() |
Quote:
8v? :rolleyes: |
Quote:
jep;) die chip,kunnen ze die ook leveren voor mijn mk1 1.1?hoef ik er geen ander blok in te bouwen. |
Quote:
nouw het is gebuurt via een orgineel volkswagen systeem van de dealer en dan kun je schijnbaar alles regelen en afstellen zo word het mij gezegt |
|
|
|
Quote:
thanx,ga maandag ook even langs de dealer. :thumbup: |
Quote:
:thumbup: ;) |
jij bent slecht Gerben.. :giggle:
|
Goed bezig maat :thumbup: netjes uitgedeukt en gelast!
Heb je dat vento front gekocht??? 1of2 maanden voordat hij klaar is?? ;) Groeten Bart |
Quote:
Nee nog nie maat ben ook nog niet weze kijken morge weer hoppa en bedankt he |
Hey jonge
Hoe is het ? Hoe staat het met de wielen van de jetta? Niet helemaal mijn ding zo een golf 3 maar komt er wel mooi uit te zien denkik. Pff je zou maar een schade herstel bedrijf hebben :p Als ik een keer wat gemaakt moeten hebben contacteer ik wel :p |
Quote:
Heey ja ieder zijn smaak he toch Maar velgjes zitte goed onder de jetta . maar nu eerst deze dan de jetta weer hoppa |
Het is ff rustig geweest maar er is inmiddels wel veel gebeurt aan de golf :thumbup:
Zo is de linkerzijde nu helmaal klaar om strak gezet te worden. Maar nu het rechts achterscherm denkje ff roest vrij te maken :mad: Nee dus er zit oude schade en de schade is gewoon dicht gesmeerd met plamuur fijn. Zon beunhaas wil je het liefst ook meteen iets aan doen :chair: :D Maar weer genoeg gezegt foto's zeggen meer Hier komje het drama tegen ![]() dan maar alles er afschuren ![]() |
Quote:
Je moet niet alles geloven wat je verteld wordt ;) 150a 160 met alleen chips red je niet. Daar is meer voor nodig. |
|
Goed bezig , en iid wel jammer dat ze dan zo'n deukje niet even eruit halen , maar gewoon volsmeren .......
Komt wel goed zie ik wel ! |
het rechts achterscherm is nu uitgedeukt .En dan nu weer nieuwe stukken in lassen zoals stukje binnen scherm en dorpel rechts onder en dan is al het las werk klaar :rolleyes:
In De dorpel is gister al een nieuw stuk in gezet en het is weer nieuw voor ![]() stuk er uit daar na binnenkant gestraald dus daar is roest oo weer weg ![]() En klaar ![]() morge weer meer foto's |
Quote:
Inderdaad , en als je in deze wereld zit kom dat regelmatig tegen maar zoals je het zelf al zegt komt het helemaal goed :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 12:11. |