Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Kever "LOWRIDER" (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89286)

J-9A-N 28-08-2011 19:58

Kever "LOWRIDER"

Zometeen op SBS 6 wegmisbruikers! :D

Domi 28-08-2011 20:07

jepsss.
Gast is wel 220 euries lichter......

J-9A-N 28-08-2011 20:09

idd.. die bandjes :shake:
Aan de foto's te zien wel een dik project trouwens.

Domi 28-08-2011 20:11

Vanaf VWFORUM, 16-maart-11, 02:26

Quote:
Originally Posted by DjangoT
En idd ook zal de kever op wegmisbruikers komen.. haha.

Ik werd van de weg afgepikt omdat er een politie controle was in ede.. ik val natuurlijk al snel op. En had nog het us plaatje dr op zitten... Ook vonden ze het leuk om mij mee tenemen omdat wegmisbruikers er was.

2 achter banden met de kanvas er door heen... ik wist dat ze slecht waren maar niet zo slecht! Maar door het ritje van zondag 200km. De banden worden natuurlijk goed warm op de snelweg.. en dan worden ze zacht en slijten natuurlijk nog 10 keer sneller!
Dit geintje koste me 150,- + 6,-

Ook had ik met laksheid en luiheid nog het us plaatje dr op zitten.. dit geintje kost me 70,- + 6,-

Duur geintje magoed.. dat is hobby. en Laks heid.. banden had ik al nieuw liggen.. Maar wel lache dat wegmisbruikers dr was! Leuk voor over 10 of 20 jaar haha!

Verder konden ze me weinig maken!

Ja ze begonnen over een artikel wet.. dat een auto helemaal NIET mag veranderen. Hij moet zo blijfne zoals hij van de band rolt. Beetje omslatig en deze wet kunnen ze natuurlijk overal op gooien. Ik kreeg hier een waarschuwing voor.. Maar ik zei eeh ja. Ga eens het roc terrein op.. en kijk hoeveel auto's daar niet std zijn? Verlaging/verlicht?!
Als wij nieuwe bmw's krijgen met ori bmw verlagings systeem. Dat mag ook niet?!
Ging die niet op in..

Verder interview idd gehad door de mensen van wegmisbruikers.. wel toffe gasten. Beetje wijs staan praten.. over de hobby en kever haha!
Ben benieuwd wat er op tv pcies komt!
Zal rond aug/sep worden hadden ze het over!

Ralph 28-08-2011 20:50

Pfff je mag ook niks meer tegenwoordig... :D :D

De Pul 28-08-2011 20:59

Quote:
Originally Posted by Ralph
Pfff je mag ook niks meer tegenwoordig... :D :D

is nog waar ook,zat laatst met een oude man te ouwehoeren,vroeger reed gewoon bijna iedereen met gebreken rond,was heel normaal.als nu je richtingaanwijzer niet werkt moet je het fixen anders kun je een taxi bellen..... :screwy: :screwy:

a.busser 28-08-2011 21:19

Volgens mijn wist die snor agent ook niet echt waar hij het over had.

Ralph 29-08-2011 05:43

Quote:
Originally Posted by De Pul
is nog waar ook,zat laatst met een oude man te ouwehoeren,vroeger reed gewoon bijna iedereen met gebreken rond,was heel normaal.als nu je richtingaanwijzer niet werkt moet je het fixen anders kun je een taxi bellen..... :screwy: :screwy:

Hier in NL zijn we gewoon door aan het slaan... Veiligheid voorop, maar dan nog. Ik kom geregeld in China, als je daar de taxi ziet rijden of er in mee rijd dan weet je niet wat je meemaakt, qua veiligheid en onderhoud dan. En er gebeuren ook nog eens weinig ongelukken daar.

Maarja oom agent heeft altijd gelijk :shake:

VWToon89 29-08-2011 21:46

Ik heb echt gelachen met dit deel van de aflevering, ome agent en onze koos persen een paar lekker lompen opmerkingen uit hun kont :D

Eerst meneer de agent met de z'n opmerking over toelatingseisen, dat er te veel veranderd is en niet mag vanwegen toelatingseisen... achter is hij gewoon verlaagd zoals beschreven in werkhandboek, zoals het gewoon kan zonder dingen toe te voegen :tongue:

2 Keer administratie kosten is ook weer eens zoiets lekker belagelijks in nederlands, ze kunnen die twee boetes in 1 keer geven :screwy:

En dan koos met z'n slimme opmerkingen :confused: , nooit jong geweest die man :rolleyes: , als ie nou eens duidelijk was met z'n verlagingssetjes, hij praat weer om het onderwerp heen, verlagingssetjes mogen zolang je niet de constructie kompleet veranderd... dingen wegslijpen bijv. dus niks te maken met type goedkeuring...

Dan de opmerking over type goedkeuring en apk... slaat ook nergens op, ik ben bezig met de restauratie van een citroen traction, rdw gevraagd waar ik op moet letten, zeggen hun, als hij aan de apk eisen voldoet, voldoet hij aan type goedkeuring :confused: wat lult koos dan nou weer? :rolleyes:

Dan de opmerking over slecht sturen door verlagen, hahaha tuurlijk kan je niet goed sturen als je maximaal verlaagd met 20" wielen :D koos lozerrrr :screwy:

Tja banden en plaaten is wel beetje dom, had wel op kunnen letten maar voor de rest.... bekrompe nederland....

"Is there 'a' problem officer" op het dak is nu echt een prachtige opmerking :thumbup:

golf1bart 29-08-2011 21:51

:goodpost: :lmao:

Kenneth_polo 29-08-2011 22:27

die koos vind k echt met de week triester worden

B-ram 29-08-2011 22:30

Quote:
Originally Posted by Rick

pff wat een hopeloze speler! COnstant bufferen en takke reclames!

B-ram 29-08-2011 22:41

en dan koos spee met z'n gebrekkige Nederlands nog te wijs praten! Zegt ie dat die banden zo zijn versleten omdat ze in de kassen lopen! Wat een debiel is dat ook joh!

Stukje erna met die golf 4 is ook mooi lullig! Houd die vent z'n auto schadevrij, verneukt de berger het! Misschien was het een idee geweest om de auto uit z'n versnelling te halen, dan was die gewoon naar boven gereden!

Der Einzer 29-08-2011 23:11

Quote:
Originally Posted by B-ram
en dan koos spee met z'n gebrekkige Nederlands nog te wijs praten! Zegt ie dat die banden zo zijn versleten omdat ze in de kassen lopen! Wat een debiel is dat ook joh!

Stukje erna met die golf 4 is ook mooi lullig! Houd die vent z'n auto schadevrij, verneukt de berger het! Misschien was het een idee geweest om de auto uit z'n versnelling te halen, dan was die gewoon naar boven gereden!

haha was een inderdaad behoorlijk lompe en achterlijke actie van de berger.
Ben altijd wel benieuwd of de berger dit ook weer gaat vergoeden :screwy:

Kenneth_polo 30-08-2011 08:04

als het goed is kun je de berger aansprakelijk stellen bij schade, die je niet zelf hebt veroorzaakt, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. maar ook dit was een heel discussiepunt op de zondagavond :D
helemaal mooi is dat t op film staat dus bewijs heb je al :D

sanderz 30-08-2011 09:07

Quote:
Originally Posted by Kenneth_polo
als het goed is kun je de berger aansprakelijk stellen bij schade, die je niet zelf hebt veroorzaakt, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. maar ook dit was een heel discussiepunt op de zondagavond :D
helemaal mooi is dat t op film staat dus bewijs heb je al :D

ik hoor die agent nog zeggen "als het een goede berger is dan haalt ie hem zonder schade uit de berm" geen goede berger duzzzzz.....

steven16v 30-08-2011 11:02

Ik vind dat hij nog geluk heeft gehad.

Ik ben toen ook aangehouden met mijn verlaagde kever. Ik had wel alles in orde. Apk papieren erbij, gordeltje om, niet te hard gereden. Alles klopte gewoon. Maar toch is mijn kenteken van de kever in beslag genomen. Moest de kever weer helemaal origineel maken en daarna kreeg ik mijn kenteken weer terug. Dat grapje heeft me wel wat meer gekost helaas.

Grappige is dat ik nu onderhand al weer bijna 3 jaar weer verlaagd rond rij en ook al weer eens aangehouden maar verder nog nooit problemen mee gehad. Het is ook net welke agent je krijgt. De 1 kan de hobby wel waarderen en de ander niet.

Je doet er weinig aan. Oom agent heeft toch altijd gelijk. :shake:

Broer Konijn 30-08-2011 17:32

Wegmisbruikers 28-08-11

Wat ik gister op wegmisbruikers heb gezien :eek: Er was dus iemand met zijn mooie golf 4 V5 uit de bocht gevlogen op een afrit van een snelweg, paar rondjes gedraaid en na een stuk door het gras te zijn gegleden op 20 cm na op een boom geknald. Schadevrij dus.

Maarrrr toen kwamen de mensen van de bergingdienst en die dachten even een auto van 1200 kg die ook nog eens op een helling stond de weg op te slepen door de sleepkabel aan de velg te bevestigen :D Nou de auto werd 2 cm verplaatst waarna de hele fusee compleet met wiel afbrak :screwy:

Denk je dus even schadevrij van een schuiver af te komen, sloopt zo´n prutser je auto even goed nog even.. Hier stond ik wel even van te kijken dus :rolleyes:

mverh85 30-08-2011 17:34

ja grappig was dat die agent nog zegt, wordt een makkie om hem schadevrij eruit te halen.. en krak .. ohh... :thumbup: :screwy:

golfje_295.000 30-08-2011 18:21

hahaha, zag t al fout gaan voordat hij afbrak,en stel het was goed gegaan, en hij gaat er weer mee rijden, wat aanvankelijk de bedoeling was en dat ding breekt alsnog. wat een achterlijk volk.

All times are GMT +1. The time now is 22:56.