![]() |
Golf 2-1990-1.3-wit-schroefset-borbet a goedkoop!!
Heeey medeforumers,
Ik heb een nieuwe auto gekocht(audi tt) en mijn golf mag eruit. Ik heb hem maar een paar maanden gehad maar was altijd tikken lopen. Het is een 3-drs Golf 2 1.3 4 versnellingen uit 1990. APK tot 29-10-2012. KM stand 284.023 Exterieur - In witte kleur met het dak, motorkap en achterklep in schoolbordverf. - Nieuwe imitatie Bumpers voor en achter - Embleemloze grille - Kruiskoplampen smoke van Volkswarenhaus gekocht in Worthersee - Rode achterlichten (gespoten) Onderhoud laatst(1,5 maand geleden) gepleegd: - Koppelingskabel vervangen - Bougies vervangen - Luchtfilter vervangen - Flatblade ruitenwissers Velgen Op dit moment staat de golf op Borbet A velgen(gekocht van spiderclass van het forum) - Matzwart gespoten - 4 deksels aanwezig - Nieuwe borbet logo's in de deksels - 16 inch - 9j breed - 195/45/16 NANKANG nog geen 1000km oud of op 4 originele stalen velgen met redelijk goede banden de wielkastranden zijn uitgeslepen om de velgen passend te maken voor verlaging. Onderstel Schroefset van SKG Carstyling nog geen 4 maanden oud - factuur aanwezig datum(12-5-2011) Interieur - Blauw interieur - Een net interieur voor zo'n oude auto, geen gaten of scheuren. Geen doorgezakte stoelen of stoelen die los zitten. - Zwart vloerkleed in goed staat - Hier en daar wat vlekken maar met een goede reinigingsbeurt is dat zo verholpen Audio eventueel te koop met audio -JBL Speakers Ovaal achterin nieuwprijs 90 euro. 4 maanden oud - Radio Sony Xplod, MP3,Bluetooth telefoon, Bluetooth Audio,AUX IN, subwoofer out. Super radio 4 maanden oud. Prijs er zijn een aantal opties en de prijs is echt heel scherp - Met audio en borbet a velgen 850 euro - zonder audio maar met borbet a velgen 650 euro - Zonder audio zonder borbet a velgen(dus op stalen velgen) 350 euro Bieden staat natuurlijk vrij maar hou het wel netjes, dit is al een scherpe prijs. contact kroepozzzz@hotmail.com 06 24 08 99 87 of een pm foto's zoals die vandaag staat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
350 euro op stalen velgen. Dat is toch geen geld voor een golf 2 met een jaar apk
|
vers jaartje APK iemand???? borbet velgen kunnen ook los worden verkocht, audio kan eruit. dan heb je voor weinig een super autotje!!
|
gereserveerd voor JaccoGolf tot zaterdag
|
Tot wanneer heeft ie apk dan?
Mocht het zaterdag niet doorgaan wil ik wel komen kijken. Let me know !!! Gr steve |
En, is ie er nog?
|
de auto is verkocht
|
en de borbet wielen????
zijn die mee verkocht of nog te koop???? |
mag een slotje op. Verkocht aan JaccoGolf van het forum. De borbet velgen zijn nog te koop!!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:41. |