![]() |
hierbij een lijstje met al de veranderingen ( als ik er geen vergeten ben )
Motoraanpassingen: - Sportluchtfilter - Skytune uitlaat - Blauwe bougiekabels Ophanging: -Ta-Technix schroefset - stabilisator stang achteraan - achteraan cambershim van 1,5° Velgen/banden: - dz exklusiv dz1 in 16" met custom DLS centercaps en iron cross ventieldopjes - vooraan 7,5j met 165/40r16 Nankang - achteraan 9j met 195/40r16 Continental Exterieur: - Zwarte hella achterlichten - Zwarte zijpinkers - Zwarte helle mistlichten ,pinkers en reflectors vooraan - Voorlichten gesmoked met folie - Embleemloze grill - US-vento voorlip - passagierskant klink zonder slot geplaatst - enkele delen opgeschuurd en laten roesten -achterruitenwisser verwijderd Interieur: - Sportstuur - originele verlichting inclusief die van de schakelaars vervangen door blauwe leds -Sparco kuipstoel -rolkooi -Sparco Versnellingspook - Wolfsburg Edition Matten - Wolfsburg Edition Deurpinnen - 2de Handschoenkastje - Achterbank en hoedeplak verwijderd voor ICE en rolkooi - 3- puntgordel aan bestuurderskant ICE: - head-unit Pioneer deh-p8100bt - versterkers : -DLS A6 -DLS CA41 - Subwoofer : UR 12 - Composet : DLS MS6 - Ovale : DLS R1073 Tegen volgend jaar zijn er nog sirieuze plannen , maar die hou ik liever nog even voor mezelf Reacties zijn altijd welkom |
zijn veel dingen die ik niet had gedaan :tongue: maar hij staat nice op de pootjes :thumbup:
|
Ik vind hem super! Ik zie liever auto's glimmend in de lak, maar leuk hoe jij hem hebt gemaakt! En dan zeker die sleutel, en het Iron Cross over de motorkap! :thumbup: :D
|
schroevendraaier is echt super ruig, lache als je wordt aangehouden, en verzocht wordt de motor ff uit te zetten.
|
Quote:
Thanks voor de goeie reacties . Ze is laatst met de schroevendraaiersleutel naar de keuring geweest , ge had die mannen hun koppen moeten zien :p |
All times are GMT +1. The time now is 03:14. |