![]() |
Schrick Carterpan
Schrick Carterpan
Voor een 16v motor KR/PL/9a, is een carterpan met extra koelribben. Misschien dat je een ander merk weet anders. Groeten Arnold |
Normale carterpan voldoet niet ofzo ?
|
Nee, anders vraagt ie er toch niet om, duuuhhhhhh :)
|
Maar die koelribben in een carterpan... mooiere optie een oliekoeler ?
|
Komt ook wel olie koeler op maar in de Schrick Carterpan zitten meerdere schotten tegen het klotsen en heeft iets meer inhoud
|
Kun je die schotten er niet zelf in maken? Beter goed gekopieerd...
|
Wil je er nou een met koelribben of schotten ?
Die laatste zijn er door meerdere geleverd dan alleen Schrick . Dry sump is ook leuk ;) |
Liefste allebei, maar schotten is belangrijker
Door wie zijn die nog meer geleverd dan Gert? |
Ik denk dat elke tuner uit de jaren 80 ze wel heeft gehad .
KWL heeft ze in allerlei vormen en maten 128 euro is de goedkoopste . http://www.kwl-motorsport.de/golfrenntuning.htm |
Quote:
|
nee als het goed is niet he,
Maar Gert kun je mij dan nog een paar merken noemen dan? |
Som het rijtje tuners maar op uit die tijd en ik weet bijna zeker dat ze ze hebben geleverd .
Waarschijnlijk weinig zelfbouw ; zelfbouw alleen bij specifieke klantenwensen . Koop er gewoon een die nu leverbaar is : die oude kunnen al scheurtjes hebben van gebruik . |
|
Kijk : en met koelribben :)
|
quanto kosto?
|
139,- Euri's
ex verzendkosten |
Mooie prijs met een hoop voordeel in lange bochten .
verminderd ook nog eens olie-schuim :) |
Dan nu nog ff zwart spuiten want zwart geeft meer warmte af. Belang erbij om verzend te delen heb wel interesse in 1 voor een 1600
|
Goed bezig Arnie, hoe staat het verder met (hoe heette dat verrekte project ook alweer ;) )
|
brammmetje!! Maar ff serieus wanneer je van plan bent te bestellen, pm me dan ff. Zeker geinteresseerd.
|
All times are GMT +1. The time now is 05:30. |