![]() |
jetta total loss
verwijderd
|
Zonde man :screwy: Is nog wel te maken toch, nieuw zijscherm, motorkap en bumpertje en richten :thumbup:
Succes ermee :thumbup: |
ai ai ai, hier kan wytze ook vast wel tranen van in z'n ogen krijgen....
succes ermee. |
als je chassis balk niet krom is valt t zeker te maken met desnoods nog wat imitatie spul en anders ff richten zal denk niet al te veel kosten
|
netjes kerel
ik hoorde het van de week al van wietse |
Hier valt vast wel iets aan te doen ;)
|
Jammer kerel .................alles is wel weer te maken ,dat wel .
De auto was toen ik m had nog helemaal schade vrij , in onderdelen zal hij ook niet heel veel opbrengen ben ik bang ....... Mocht hij wel in onderdelen weggaan wil ik graag de eerste optie op de deurkrukken ;) Succes met de schadeafhandeling , hopelijk kom je er een beetje goeduit met de schade-expert . |
Zonde zeg :(
|
Vanmiddag nog even telefonisch contact gehad met de eigenaar , chassis balk is wel goed krom ,deuren sluiten ook niet echt lekker meer , dus zal ik woensdagavond eens even kijken hoe het er mee staat :(
|
Dat van de deur zal wel zijn omdat het scherm er tegenaan zit.
|
Quote:
Ik hoorde dat beide voordeuren niet meer lekker in de slotvanger vallen , dat zegt mij genoeg ......Maar ik zal woensdag eerst zelf eens kijken .... |
Oke dan is het wel wat meer dan je op het eerste gezicht ziet.
|
Eventuieel interesse in het motortje met bak enz,dis toch die ouwe diesel van wytze?
|
Quote:
ja het is de oude jetta van wietse motor met aanbouw delen word eerst niet verkocht |
Quote:
en als je de chassis balk richt en de deuren op de sloten afsteld en miss de scharnieren is t dan niet te maken? zonder de hele auto te moeten richten. |
de jetta word in onderdelen verkocht heb namelijk al wat aders moois op het oog
|
heb je ook foto's van andere kanten. en motor enzo.
|
hier is een link
http://volksforum.com/forum/showthr...mk2+voorstellen Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |