![]() |
Te gekke film CHECKENNNNNN
http://images.apple.com/movies/disn..._loaded_480.mov
Bekijk deze trailer echt super tof. Ik ga als ie in de bios is. Dennis |
Quote:
GEWELDIG!!!!!!!! is dit echt? is dit nieuw? of ligt deze in de videotheek??? DEZE WIL IK ZIEN!!!! |
Whahahahah superstoer, nieuwe herbie :eek:
Ik keek dat vroeger altijd, maar deze is wel beetje een kinderfilm, achja zo oud ben ik nu ook weer niet.. :p :wink: :biggrin: |
jaaaaaaa vet, die wil ik zien........
|
Jeugdsentiment, lijkt me erg leuk, maar dit is er een voor in de dvd spelert, en niet voor in de bios.
|
Die moet ik zien! En later op DVD. Heb alle andere Herbie films al op DVD én video.
|
Wordt DVD
Stuk goedkoper dan die verdomde bios Ziet er wel leuk uit Goede soundtrack : Janes Addiction , House of Pain en Apollo 440 ( ik zie Claire Forlani er nog op swingen mmmm ) Check deze film ook eens als je van een grappige romantische high school feelgood movie houdt : Boys and Girls |
Ghegheeeeeeeeeeeh, dat wordt kijken, kan niet wachten :biggrin:
|
COOL !!
Hij lijkt me beter als Herbie Rides Agein, die heb ik al maar die moet ik nog steeds ff kijken. |
woohaa! kicke! iemand meer info waar/wanneer dit uitkomt?? Zag iets voorbij flitsen van juni, maar dat zal wel aan de andere kant van de plas zijn dan..
|
Quote:
Verwacht in de bioscoop: 11 augustus |
kon deze nog niet
![]() |
Die Herby is echt een lachuh film!
'That's a little more horsepower than i expected...' Whahaha en een superklein rolletje voor the one and only Jeff Gordon! |
All times are GMT +1. The time now is 07:08. |