![]() |
Corrado G60 probleem
Sinds vandaag een probleempje met de Corrado en hoop dat iemand me kan helpen.
Bij gasgeven in een hogere versnelling en lager toerental pakt de auto niet op en houdt zelfs even in.Hij trekt dus niet door in de versnelling. Bougies zijn schoongemaakt Luchtfilter is schoongemaakt. Lambdasonde is reeds vernieuwd. Iemand een idee?? |
Daimy check eens even de vacuumslangetjes naar het inlaatspruitstuk. Deze waren bij mijn G60 destijds poreus waardoor hij ook inhield.
Hoop niet dat je hetzelfde probleem hebt die ik uiteindelijk had, anders wordt het verkoop in onderdelen :D |
Die zijn pas allemaal vernieuwd en op de juiste lengtes gemaakt!
Wat was jouw probleem dan? |
Quote:
Op het eind bleef hij inhouden en continu uitvallen onder het rijden. We hebben verschillende avonden besteed aan het zoeken naar de oorzaak maar niet kunnen vinden... Vandaar dat ik hem toen verkocht heb in onderdelen. |
Uitvallen heeft ie nog nooit gedaan gelukkig!
Lijkt gewoon net alsof de benzinedruk 1 seconde wegvalt ofzo. |
Ik denk drukregelaar kapot of vacuumslang slecht richting brandstofdrukregelaar of een injector die niet helemaal open springt
|
Komt dit verhaal een beetje bij het jouwe?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=87620 Gr Ronnie |
Quote:
Was al op de hoogte van dit probleem. Maar is helaas een ander probleem! |
Oke ja dat is nog niet zo makkelijk, helaas kan ik vanavond niet, aangezien ik al aan een andere wagen moet werken. Anders was ik wel even langs gekomen.
Gr Ronnie |
Ik heb wel interesse in het interieur als ie in onderdelen gaat. Hahaha :tongue:
|
Probleem is opgelost met dank aan mijn vader.
Bleek een vacuumslang te zijn die niet helemaal op de nippel zat. :lock: |
Mooi fijn om te horen. Geef je vader maar een schouderklopje.
|
Ja hé, ik had mijn interieur al gedemonteerd om het creme er in te kunnen zetten. :tongue:
|
Maak er nog liever een tuin-set van :tongue:
|
als we die ketel van jouw eens in 2 stukken flexen mag jij de achterkant voor tuinset en ik de voorkant voor een barbeknoei!! hahaha
|
Als je dan un zak met geld meeneemt om hier te laten!
Kan ik me die Audi halen :tongue: |
Haha, tuin set zou wel cool zijn! :tongue:
|
Welke vacuumslang was het uiteindelijk?
|
Geen idee meer welke het precies was.
Probleem was dat de vacuumslang van de nippel afgeschoven was en daardoor geen vacuum had! |
All times are GMT +1. The time now is 22:11. |