![]() |
The Frisian New Kids Nitro Night @ Bios.
-edit-
|
Leuk idee Domi :D
en ff lachend het jaar/seizoen 2011 afsluiten met wat medeforummers is altijd goed natuurlijk :thumbup: Sneek of Heerenveen maakt mij ook niet uit,ik zit er toch precies tussenin.....dus kan vast wel met iemand mee als ik toch besluit er een kouwe klets bij te gaan drinken ;) :giggle: 1-Domi 2-Guido 3- |
In Leeuwarden hebben we al meerdere zeer geslaagde filmavonden gehad, met parkeerkelder vlakbij. Misschien een idee...
Als het uitkomt kom ik ook wel! |
Quote:
Kan om mij ook wel Gub............ Lennart (als hij wil...?) ook ff mee voor wat fotooows jonguh ;) :rock: :thumbup: |
ah kommop.. doetinchem zit ook een parkeerkelder bij de bioscoop... 2 zelfs... ;)
|
Quote:
jij rijd nu toch diesel Mark... ;) :D |
Als jullie in Leeuwarden doen komen wij ook wel :D
Mijn Ausi ligt al klaar jongU BAMMM |
Krekt wot!
|
ja ik kom ook!
|
1-Domi
2-Guido 3-Honcie ( ik hoorde van me boven buurman dat ik een halve fries ben :D ) |
verekte kut friezen , buitenlanders :lmao: :lmao: :tongue:
http://www.youtube.com/watch?v=4iXCg4AGQ4U |
Quote:
:D |
@ honcie: zal ik met je mee gaan...anders zit je zo alleen in de auto.
|
Datum al bekend wanneer we gaan??? :D BAMMMMM
|
Quote:
Sorry, ik sla even over. Ben geen liefhebber van de new kids :) |
wil ook wel mee.
hangt alleen van de datum af. johan |
En is al wat bekendt van wanneer het we het filmke gaan kijken.
En Bertus TUURLIJK mag je mee. |
denk dat we eerst de premiere (08 december) maar even af moeten wachten.....dan moet de eerste drukte even voorbij zijn,om de volle bioscoopzalen en het risico dat alles al volgeboekt is te beperken om vervolgens maar even een goeie datum te prikken dat iedereen kan. zal ergens half December zijn denk ik.....
alle andere ideeën/suggesties zijn uiteraard welkom :thumbup: :D:D |
|
Zou er weer beveiliging in de bioscoopzalen staan??
|
All times are GMT +1. The time now is 15:24. |