![]() |
Vbak ombouw probleem
Hi Ik heb een ombouw issue.
![]() Links is de vbak die in de golf 1 ingebouwd gaat worden. Recht is het schakelmechanisme dat van de ingebouwde bak afkomt. Diameter rechtse deel is groter dan het linkse deel! Hoe kan ik dit oplossen? |
Zie dat bij de 5bak het gedeelte met die rubber bol vast aan de pen zit die de bak in gaat.
Heb toevallig afgelopen weekend nog een 5bak in een golf 2 gebouwd. Hier was dit niet het geval. Wat ik zou doen is de bak in de rust stand zetten. Dan het uiteinde er afslijpen en een sleufje aan de onderkant van de pen slijpen. En dan hier weer het gedeelte wat van je oude bak af komt over heen schuiven. Hier zit zoals ik op de foto zie een boutje aan dus kun je hem ook weer vast zetten en dan borgen in dat sleufje wat je aan de onderkant hebt geslepen. Maar dat is hoe ik het zou doen als iemand anders een ander idee heeft go your gang ;) Edit: En je moet die kogel ook afslijpen en lassen en hem ongeveer 4 centimeter langer maken anders kun je de slag niet halen met de 5 bak. Je kunt goed zien dat het gedeelte wat nu nog aan de bak zit langer is als die wat er af komt. Je zou misschien ook net onder de bol hem door kunnen slijpen en dan die andere kogel er weer op lassen. |
Het zijn allebei 4 bakken!
De rubber bol op de pen links kan ik los halen. Bak links is een GF bak de 2 parts rechts zijn van een GW bak. |
Ik maar denken dat vbak een 5bak moest zijn^^ V=5 weet je...
|
All times are GMT +1. The time now is 09:25. |