![]() |
Foto gezocht voor graffiti
Wie o wie kan mij helpen met een foto.
Ik heb ooit eens op internet een foto gevonden van een MK1 in een pakhuis. Hij stond op een soort verhoging. Wat ik me nog kon herinneren is dat ie wit was en niet in nieuwstaat volgens mij. Ook zag je tl verlichting en het was volgens mij niet in Nederland. Ik wil deze foto ter inspiratie gebruiken voor een graffiti muur in mijn hobby garage. Maar kan de foto niet vinden ik hoop dat 1 van jullie weet welke foto het is en hem toevallig ook weet te staan of zelf op zijn pc heeft. Groet Branko |
Dikke MK1 topic misschien?
|
Ja misschien maar meer dan 150 pagina's doorspitten ben ik wel even zoet mee.
Ik hoop dat iemand weet welke foto ik bedoel en hem ergens weet te staan. |
Geen Golf en niet wit, maar weet ook niet wat voor grafitti je zoek
qua stijl... ![]() Ik weet dat t niet helemaal is wat je vroeg, maar toch :redface: |
Volgens mij wil hij de door hem bedoelde foto omzetten in graffiti. niet eventuele graffiti op de achtergrond. of snap ik hem niet?
|
@ Tjaap jij snapt hem helemaal ;)
Die graffiti letters vind ik niks aan ik wil een muur in mijn garage door een graffiti artist laten bewerken. Ik wil iets van een oud tankstation of oud pakhuis in die stijl. En dan met mijn 74er swallowtail op de voorgrond :) |
![]() niet op een verhoging en nieuwer dan nieuw, maar het wit en de TL klopt. |
Deze?:
![]() Niet wit: ![]() Niet wit, geen tl: |
![]() ![]() Zoiets? |
aanknopingspunten .....:
-witte Golf -in een pakhuis -op een verhoging -met tl verlichting |
![]() niet wit wel in een pakhuis en een super foto (ben nu op pagina 123 van dikke mk1....pfff) |
Sorry jongens helaas nog steeds niet de goede.
Ik wil jullie in ieder geval bedanken. Ik heb bij mijn vader aan de zaak een mooie foto gezien. Hier ga ik iets mee doen. Volgende week donderdag komt de graffiti artist. Ik zal dan foto's posten van het resultaat. :D |
ik denk dat ik weet welke hij bedoeld. een witte golf 1 met 1 zwarte deur op een brug in een oude loods. die foto is ongeveer 4 maand geleden geplaatst.
|
deze is het niet maar komt in de buurt
![]() en dit is niet degene met de zwarte deur ![]() Die met de zwarte deur heb ik wel gezien maar kanhem niet terug vinden. |
Haha nog steeds niet gevonden :D
Begint al aardig op een quiz te lijken, vind het plaatje :thumbup: |
ik weet niet waar je woont, maar deze heb ik in Nijkerk gemaakt, misschien kan je zelf een dikke foto schieten? Heeft dan toch altijd wat meer waarde :)
![]() http://www.vwwallpapers.com/wallpaper/733/mkii_grafiti |
|
Precies doe het hem maar naar
wij vinden het super gelukt zo.... |
Ziet er goed uit Branko
Mooie aanwinst voor je cafe/garage! :thumbup: |
das idd netjes :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:05. |