![]() |
Hulp gevraagd bij het kiezen van een naam..
Wij als groep van Stein willen ons gaan benoemen. Dit met meerdere achterliggende gedachtes.
Nu hebben wij de volgende twee namen. Addicted 2 Volkswagen of Dub Stone Society Nu is de vraag wat klinkt het lekkerste.. Dub Stone staat dan in het verband met Stein.. De woonplaats van de meeste van de groep. Ik hoor het wel ik ben benieuwd op de reactie's. Andere namen worden niet meer aangenomen want anders zien we straks door de bomen het bos niet meer. |
Ik zeg Addicted 2 volkswagen :D
|
Ik zou dan Dubstone society doen ipv corporation, kijk maar eens naar de betekenis van de woorden.
|
vind eigenlijk allebei de namen niet zo'n succes :dunno:
|
Quote:
Thanks kerel. Ik had cororation als samen werking, maar society is natuurlijk mooi doordat dit te maken heeft met de verbintenis van de groep met de hobby. Ik zal er eens over nadenken.. |
als ik dan toch moest kiezen zou ik voor Addicted 2 Volkswagen. :thumbup:
|
Quote:
Mee eens |
Quote:
Eens. |
Quote:
eens. |
addicted :thumbup:
|
Quote:
:woowoo: |
mijn mening heb je al ;-)
|
Voor mij blijf je gewoon Ronnie :D
|
Quote:
Ook eens, klinkt een stuk beter :thumbup: |
Dub Stone Society klinkt een stuk beter en volwassener dan Addicted to Volkswagen :-)
|
Het is ook al geregeld..
Ook waarschijnlijk het logo al klaar, of dit definitief gaat zijn ligt aan onze sticker vriend.. ![]() Gr Ronnie bedankt voor de hulp..! |
Vind ik leuk. :thumbup:
|
Mooi en goed gekozen :thumbup:
|
Nice, net logo ook! Alleen een klein miereneukerig puntje, maar wel een puntje op de I; in het correct Engels is het "The Netherlands" :) Voor de rest top! Ik zal toeteren als ik jullie zie rondrijden :thumbup: :thumbup:
|
StoneDub Society of is dat te makkelijk? ;-)
Ik zeg goed gekozen, maar dan wel "The Netherlands" |
All times are GMT +1. The time now is 11:49. |