![]() |
interesse peiling: Golf 1 Diesel bj. 1981
Interesse peiling:
Hij hoeft niet weg, maar mag eventueel wel weg. Vandaar dat ik bij deze mijn Volkswagen Golf 1 Diesel in de verkoop zet. Ik wilde er nog een tijdje in rijden en de auto in losse onderdelen gaan verkopen, maar aan de andere kant vind ik dat ook jammer en kan ik er misschien iemand anders mee "blij" maken. Iemand die op zoek is naar een zuinige belastingvrije diesel, die in deze auto nog een paar jaar plezier wil maken zonder al te veel onderhoud, dan is dit wat voor jou. 'Bovendien is de auto zeer goed te gebruiken als restauratie project!! VW Golf Diesel 1.6 54 PK BJ 1981 APK 28-05-2012 Auto is technisch in goede staat, maar de carrosserie laat te wensen over. Daarom is de auto sinds kort mat zwart gespoten. Motor is nog netjes en rijdt heerlijk ondanks de maar 54pk. Daarnaast is de diesel ook super zuinig, maar liefst 1:20 of zelfs nog zuiniger (1:22) i.c.m met de 4-versnellingsbak. verlaagd met een Tec-Tuning (low-budget) schroefset. Nieuwe immitatie bumpers (voor & achter). Auto is voorzien van een leren Audi TT stoel die heerlijk zit. Sinds zaterdag een compleet nieuwe uitlaat van voor naar achteren en een nieuwe voorruit. Foto's: De velgen op de foto zijn losverkocht, dus zitten er niet meer onder. Onderstaande prijs is exclusief velgen. Richtprijs: 1100,00 EUR Prijs is gebaseerd op een auto die in technisch goede staat is, maar met een carrosserie die veel te lijden heeft gehad. Bel voor meer info en kom gerust kijken (06-47548231). Gelieve te bellen voor meer informatie, dan kan ik de auto beter toelichten zodat je niet voor verrassingen komt te staatn ik sta jullie graag te woord. Inruil mogelijk van Passat 32B/Santana/Jetta of golf (cabrio) Alles, als het maar belastingvrij is. LINK naar project: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67201 |
Je hebt een PB'tje :)
|
hoeveel carroserie werk zit er aan? moet er veel gelast worden of echt plaat delen (deuren, spatschermen?)
|
auto kun je zo mee weg rijden en de komende ja(a)r(en) gebruiken als een daily driver. geen laswerk voor de APK. kokers zijn hard en niet verrot.
Punt is, dat als je deze auto in nieuwstaat wil hebben, dat je dan het nodige laswerk tegen gaat komen. die narigheid kun je onder andere vinden in de voorkant tot aan de A-stijl, tankdop. Voorlopig zie je niks meer van deze rottigheid. :thumbup: het blauwe interieur wat ooit in deze auto zat, zit er NIET meer in. zoek je een werkpaard met APK, dan is dit iets voor jou. |
Gelieve te bellen voor meer informatie, dan kan ik de auto beter toelichten zodat je niet voor verrassingen komt te staatn
ik sta jullie graag te woord. |
Welke omgeving staat deze auto?
|
Hengelo (O)
|
Op verzoek geopend.
|
Nieuwe prijs EUR 1100,00
|
gereserveerd (alweer)!
|
auto is verkocht!