![]() |
Idee voor velg kleur of combo?
ik ben mijn huidige velgen een opknapbeurt aan het geven.
en ga ze dus ook opnieuw spuiten. hebben jullie tips voor kleuren of kleurcombo's? ![]() komen onder n magic pearl black MK4 |
Antraciet !
|
de 5 spaken in de kleur van je auto en de ring er omheen in de kleur zoals t nu is
|
Quote:
ik dacht ook aan de spaken zijdeglans zwart en de rest hoogglans zilver.... is best veel zilver aangezien t 225 is |
225? Ga je je band ook zilver spuiten ofzo?
|
ga je t zelf doen of laat je t doen?
|
ja 225 is de band i know,,
maar velf zelf is ook erg breed/diep. ja ik ga het zelf doen.. met een goede voorbereiding is dit goed te doen. |
Quote:
Staat zeer gaaf onder een zwarte auto. 2 kleuren lijkt me niet mooi omdat het model velg er naar mijn mening niet geschikt voor is. |
Quote:
ja daar was ik zelf al bang voor het is natuurlijk geen BBS maar OZ :P iemand een kleur code voor antraciet? dan kan ik eens wat uitvogelen.. meer ideeën zijn zeker welkom !! |
roze, paars, blaauw, gifgroen
|
Quote:
lekker origineel, voor zulke opties bel ik pipo de clown wel |
Quote:
antriciet is lekker origineel ;) |
Quote:
ik ga ook niet voor meest orifineel, dan reed ik wel op vierkantewielen ;) ik ga voor net even anders en lekker mooi onder een zwarte golf :P |
Ik zou niet kiezen voor zwart! Valt compleet weg op een zwarte auto. Antraciet op een donkere auto is een goede keuze IMHO.
|
Quote:
ben ik het mee eens, heeft iemand een kleurcode van antraciet? of ik zag iets van gunmetal lijkt me ook nice.. maar ik kan de juiste kleurcode maar niet vinden |
|
Quote:
dat klopt.. maar welke is nu antraciet, en welke is gunmetal want ik denk niet dat die in een RAL code terug komt. |
weet iemand,
waar ik ge kleur Gunmetal kan vinden ? ik vind niets op google, behalve modelbouwwinkels. |
Quote:
antraciet is niet echt een kleurnummer van , is gewoon een bepaalde tint grijs. Gewoon een wat donkere kleur grijs uitzoeken welke je mooi vind ;) |
Quote:
net bij de lokale verfwinkel geweest..... spuitbussen mengen deden ze niet,, ze ging contact opnemen met de leverancier.. ben benieuwd. |
All times are GMT +1. The time now is 23:04. |