![]() |
1.6 td/gtd onderdelen.
Hallo,
Ik heb hier nog een aantal onderdelen liggen van de 1.6 td serie. -Perfecte staat krukas, tappen zijn gepolijst en de krukas is door gespoeld, ook ideaal voor in benzine motoren met de zelfde slag, ( diesel krukas is sterker dan een benzine uitvoering) 100,- - Set drijfstangen, drijfstangen zijn op rechtheid gecontroleerd/gestraald/ uitgewogen en is voorzien van een arp boutenset en na montage gecotterd i.v.m de rondheid van het tapgat. 125,- -Zeer kort gebruikte 1.7 ky zuigers merk KS(kolben schmith) maat 80.00 , te gebruiken om je 1.6 op te boren naar 1744cc. zuigers zijn tevens uitgewogen 50,- -cilinderkop goede staat 100,- -gebruikte krukas 45,- -2x gebruikte set drijfstangen 35,- p.s -onderblok met zuigers, in nette staat niet uitgelopen,met olie sproeiers 75,- -brandstof pomp nette staat, geen lekkage 100,- -goede olie pomp 35,- -vacuum pomp 25,- - nog tal van andere motor onderdelen, zoek je wat, vraag het me dan. -Eventueele bewerkingen als boren/honen of monteren van bepaalde onderdelen ook mogelijk, Contact of meer info via pm of mail. vwmk2driver@hotmail.com Met vriendelijk groet, Frank |
Heb je voor mij een foto van de vacuüm pomp?!
|
Quote:
Maak ik morgen even voor jouw ! |
up.
|
vacuup pomp is al opgelost,
heb je nog wel een bovenste deel liggen van de distributiekap voor een SB motor? gr roel |
ja heb ik, 15,- ex verzenden
|
Quote:
kan je er even een foto van schieten? als het dan op mijn SP motor past wil ik er 15 euro incl verzenden voor geven Gr Roel |
Heb je nog een Intercooler inc slangen en buizen voor een GTD?
|
Quote:
Nee die heb ik helaas niet. |
upje
|
omhoog !
|
All times are GMT +1. The time now is 12:37. |