![]() |
Nothelle velgen 7x16 5x112 et 40 (?)
hey!! :rolleyes: :)
mijn eerste post en gelijk in het verkoop topic :D ben momenteel zeer aktief op andere forums, hoewel t niveau daar steeds verder daalt.. snuffel hier af en toe weleens rond, tog maar even aangemeld!! als t me hier beter bevalt als daar.. kom ik jullie lekker lastig vallen.. TE KOOP: setje nothelle velgen 7x16 5x112 et 40 (?) velgen zijn in goede staat, maar hebben wel stoepschade 550,- inruil mogelijk (alleen 5x100, en geen wheelboek rommel) ![]() |
ga ons dan eerst maares lastig vallen met een foto van je wielen ;)
grtz |
ben benieuwd ! ;)
|
nee nee peter dit is gert niet!
dit is setje nummer 4 die zich in nederland bevind (okey zullen er vast meer zijn, maar niet veel) (foto komt eraan) |
dat waren zeventieners Peter ;)
ik wacht af :D |
ruilen tegen je rh velgen? met adapters
(nu al enig idee wie ik ben) ga nu naar de schuur foto maken, back in 5.. |
![]() |
was idd te vlug :D
im sorry and UP ! |
Die van mij zijn zover ik weet geen et 40
Mooie wielen :D |
and up
|
niemand wil meer orgineel zijn.. :biggrin:
een leuk tegenbod mag ook |
verlaagd naar 399 euro! nog 1 week te koop, anders laat ik ze polijsten
|
voor 225 heb je een kopert... :redface:
|
(alleen 5x100, en geen wheelboek rommel)
Sorry voor deze daling in niveau, maar wat is dat? |
tommyik ben gert niet en richard niet!!!! voor de derde en laatste keer!
voor 225,- koop je maar lekker een setje bsa velgen lunatikwheelboek? dat zijn alle velgen die je bij elke bandenboer kunt kopen eaz/mangels/emr/teamdynamics/dotch/dezent enz. |
En DUB; als je nu op zijn minst even aandacht besteed aan wel belangrijke details als: WAAR JE VANDAAN KOMT, OF WAAR DE VELGEN TE KOOP LIGGEN.... ;)
|
MR Dub is denk ik de Mr Base van het vwforum!!!!!
|
en we zijn weer on topic
|
is dat nou zo belangrijk? nederland is maar klein en ik woon precies in t midden.
voor intresse pb tje sturen |
Tja......................ik word er gewoon stil van, zo mooi vind ik ze...................maar ja het "LRR-project" is Low Budget...............en ik heb al 2 setjes velgen liggen in de garage. Maar anders wist ik het wel !!!!!!!!!!!!!
Grtz................ LRR |
All times are GMT +1. The time now is 17:18. |