![]() |
nederlandse golf g60 te koop op mp
|
wel een klap geld.......mijne was goedkoper;)
|
Die kleur vind ik zo über!
|
Ik vindt de kleur een beetje minder... In Engeland kom je deze kleur ook vaak tegen....
|
hey daar is tie dan, zo gaaf deze weer eens te zien. Ik ben de eigenaar geweest in 1999 of 2000 uit mijn hoofd, heerlijke auto!
|
Mooie auto in het oakgreen! Wel een stevige prijs idd, zeker als er nog werk aan zit. Aan de andere kant, een helemaal originele is niet zo makkelijk te vinden volgens mij...
|
Quote:
ik vind het ook niet de mooiste kleur voor een mk2.ken de auto in kwestie verder niet,dus geen idee wat er aan moet gebeuren.opzich valt de prijs wel mee denk ik,als je ziet dat een veel minder aparte auto tegenwoordig ook zoiets kost. |
Als het een eerlijke auto is met kleinigheidjes vind ik zo'n auto de moeite waard, zie nog maar eens een nette eerlijke te vinden, ze worden verdomd schaars....
|
Wat een verdraaid vet ding :redface:
Een van de, zo niet dé mooiste kleur voor een nieuw type mk2 met dikke bumpers. |
misschien kun je er nog wat afkletsen mish?g60-body is ideaal om een snel blok in te duwen;)
edit,ik doel op een 4cil turbo motor :thumbup: |
Mail reeds verstuurd :D
|
Heel mooi! In mijn ogen dé kleur voor een mk2...
|
zeker een gaaf ding! :cool:
|
prijs is altijd een discussie, maar zo origineel vindt je ze bijna nergens tegenwoordig! :thumbup:
Vindt hem wel prachtig! :cool: |
valt me nu pas op dat er weer 2 wissers op zitten :eek:
In mijn tijd was dit een enkele die ik wel als 1e daad plat heb gelegd, DTM style was toen al niet aan mijn besteed.... |
Quote:
:D :D :D :thumbup: |
Mooi ding !! Mis m'n YR-25-SG nog dagelijks...
|
netjes. ik vind de prijs nog wel meevallen
zijn er niet veel meer in orginele staat te vinden en geen import de kleur. [ met een paar leuke velgen best ok vind ik ] mvg sjaak |
in mijn bezit in 2000/2001
![]() zoals je ziet toen nog met 1 wisser en 6 spaaks velgen, grille met enkele lampen. De eigenaren na mij hebben oude glorie laten herleven in de Gti :thumbup: |
Auto is geëxporteerd. Waarschijnlijk naar België....
Daar gaan tegenwoordig veel g60's naar toe valt mij op.... Waarschijnlijk wel in goeie handen, alleen jammer dat we weer een origineel Nederlandse g60 kwijt zijn. |
All times are GMT +1. The time now is 20:37. |