![]() |
Golf 2 gti achteras met schijven
Te koop:
Golf 2 gti achteras met schijven. De as is goed, schijven en blokken zijn aan vervanging toe. Compleet zoals op de foto. Vraagprijs € 75,- of een goed bod :thumbup: ![]() Het nog 2 foto's, maar die zijn te groot om te uploaden. Bij intresse wel per mail te verzenden. |
waarvandaan? zoek nog een as maar dan niet aan de andere kant van nederland!
|
Quote:
Hallo richard, Heb ook nog een as liggen van de 16v. Hier zitten geen schijven/blokken/ remklauwen meer op. Als je er nog eenzoekt hoor ik het wel. |
hee richard
heb er over een week ook een liggen in eindhoven krijg na de pasen een gti om te slopen gr menne |
Quote:
Hallo Menne, Zie net je bericht hier, Ik was nog aan het wachten op je reactie, inmiddels he je je al 2 x een pm gestuurd maar geen reactie van je gehad??? Ik zou als eerste iets van je horen...maar je bied het nu weer aan een ander aan. |
Quote:
wat moet ik dan met die achteras ;) ik heb juist de spullen nodig om schijven op m,n polo coupe te monteren :tongue: ik wil die van menne wel maar heb geen zin in ruzie :redface: is lekker dichtbij voor mij |
Quote:
en je bied mij een achteras aan, dan heb je er zelf toch al 1 :confused: |
Quote:
Ja richard dat klopt, nadat ik 2 keer een pm heb gestuurd en nix meer heb vernomen ben k verder gaan zoeken.... Vandaar ik nu een achter as en subframe met stabi over heb..😃 |
jongens geen ruzie heb meerdere achterassen liggen
en oldie79 heb je een pb-tje terug gestuurd zal eens opzoeken wat ik gestuurd had en richard heb je de astappen en schijven en klauwen nodig |
oldie pb :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 19:14. |