![]() |
TRESER achterlichten Passat B3 35i VARIANT(!)
Te koop, wegens het tòch niet gaan gebruiken..., omdat ik de huidige rood-zwarte Hella's mooi genoeg vind ;)
Een set donkere achterlichten voor een 35i variant (past NIET op de sedan) Zonder barsten o.i.d. Ik heb deze set zelf via MP gekocht als zijnde een 'gewone' donkere set; aangekomen bleken het 'TRESER-'s' te zijn..., maar: Er zijn nadelen: -Het Treser-logo is nagenoeg weg gepoetst... :( ![]() Treser-logo is hier nog nèt leesbaar... -De bovenste lichtbaan is niet bij alle delen helemaal dezelfde tint (heb ik eerder gezien...), ondanks dat de SIGNALVISION-MADE IN FRANCE-artikelnummers wèl opvolgend zijn; te weten, van links naar rechts: 333 945 111; --- --- 107; --- --- 108; --- --- 112 (er werd mij nl. verwijt, dat de units uit verschilende setjes zouden komen...) En nee, geen van de units zijn gespoten... :screwy: ![]() de units 1 en 3 zijn lichter; de units 2 en 4 donkerder Voor deze set zou ik € 50,- willen hebben; de donkere vóórknippers krijg je er eventueel bij voor € 10,-. Goed bod mag ook; het ligt hier maar te stoffen... Ik woon in Beverwijk (NH) Een eventuele ruil voor een achterklepspoiler (al dan niet met remlicht) voor een 35i variant wordt erg gewaardeerd ! :thumbup: |
up
|
nobody? anybody?
|
All times are GMT +1. The time now is 19:33. |