![]() |
diversen spullen te koop
hierbij nog een aantal spullen te koop:
golf 4 dak handgrepen ![]() is een set van 4 stuks (1 ligt in de garage) 2 hiervan hebben een haakje om wat op te hangen (achter) 2 zijn zonder (voor) zonder schroefjes 20 euro led 3de remlicht universeel ![]() merk carpoint, nieuw in de verpakking 10 euro bumpstops ![]() merk: autostyle, 6 stuks eventueel nog doormidden te snijden om tussen de veren te zetten 10 euro golf 3 en vento knipperlichten zijscherm, vierkant model ![]() 5 euro vr6 bougie kabel ![]() merk, bremi. cilinder 4. un week of 2 gebruikt 10 euro hoogte verstelling motor 2x ![]() komen uit de koplamp van een golf 4 merk: valeo. artikelnummer: 1J0941295F 20 euro golf 4 mistlampen voor in de koplamp! ![]() 30 euro exl xenon 60 incl xenon 6000k dak imperiaal golf 4 3deurs! ![]() is nieuw, nog niet gebruikt! merk: VW 75 euro verrijbare motor montage steun ![]() is compleet, met een beetje vliegroest merk: Omega, tot 500 kilo 75 euro, word niet verzonden, dus ophalen golf 4 oem achterlampen ![]() 20 euro, excl lampen fitting, geen barsten. golf 2 enkele ruitenwisser (zelf gemaakt?) ![]() werkend uit de auto gekomen, wisserblad is op 15 euro golf 2 koplampen ![]() donker, helder en splinter nieuw, geen lampjes of fittingen erbij! 30 euro golf 2 koplampen ![]() herlder, gebruikt. 1 heeft wat aanslag aan de binnenkant bij het stadslicht. 25 euro golf 2 k&n filter ![]() komt uit een PF 1.8 8v gti 33-2029, moet schoongemaakt worden. 25 euro voorkeur afhalen in venlo, kan eventueel wel verzonden worden, kosten koper. |
up
|
up teab
|
up
|
|
up
|
bieden mag :)
|
passen de daksteunen ook op een seat leon uit 2001?
|
volgens mij niet, op de doos staat golf 4 3drs
staat niks op qua andere modellen ik durf het niet te zeggen, sorry |
jammer dat je die motorsteun niet verzend want ik kan er wel eentje gebruiken voor m'n motorrevisie
|
mk2 enkele ruitenwisser toegevoegd
|
up
|
2 x golf 2 koplampen en k&n filter toegevoegd
|
ik heb wel intresse in de motor steun
wat kunnen we nog met de prijs doen? |
Quote:
pb maar wat je er voor wilt geven, misschien dat je hem mag halen ;) |
up