![]() |
uitlaat van kever op wbx .
beste vf'ers
sla me dood want men vraag is niet echt luchtgekoeld related :D maar jullie luchtkoelers heb ik nodig ! ik rij al een tijdje met een 2.1 waterboxer in men bus , aangenaam motortje . enkel de uitlaat . compleet rot , die van men donor ook :screwy: . en een nieuwe is best prijzig dus mijn vraag is , past er een bepaalde uitlaat van een kever etc. op mijn bus ? daarmee bedoel ik dan dat ik geen vermogenverlies heb ofzo want een 1200 is nu net geen 2100 .. ;) ik weet wel dat er in de luchtgekoelde scene veel mensen met getunde motor rijden maar dat is dan meer custom made uitlaat neem ik aan ? en natuurlijk moest er 1 zijn zal ik wss mijn carosserie moeten aanpassen , dit is geen probleem zolang ik maar niet half de achterkant moet verzagen . ik dacht dat ik ooit wel eens een sportuitlaat gezien heb , dit was 1 met orginele keveruitlaat look voor moest je een wbx in een kever steken , maar vind hem helaas nergens meer terug :s hier nog wat meer info over de motor waar deze voor is ; t3 wbx motor bj 1990 2100 cc injectie 93 pk ( word binnenkort vervangen door gelijkaardig blok maar 87 pk ) moest iemand iets weten ... ;) ps. liefst niet boven de 900 euris ( zoiets kost een complete nieuwe van rvs voor de bus :D ) grtz jelle |
een kever uitlaat past helaas niet, de WBX is iets breder en de uitlaatflenzen zitten een 1/4 slag anders. met wat laswerk is alles te maken.
Het zou zomaar kunnen dat www.deboxer.nl nog iets gebruikts (wbx) heeft liggen. Suc6, Paul. |
ok bedankt dat weet ik dan ook alweer !
moest er nog iemand die uitlaat tegenkomen voor als je een wbx in een kever monteerd .. vind hem echt nergens meer :screwy: grtz jelle |
All times are GMT +1. The time now is 15:12. |