![]() |
Gezocht Golf4 V5 170pk motor Gezocht
Iemand nog een nette/goede Golf4 V5 170pk motor te liggen :D ?
Kompleet met bak,kabelboom,computer. Liefst geen oliezuiper :D Dus heeft iemand 1 of weet je 1 liggen hoor ik het graag. :thumbup: |
Ja en dan nog hierheen enz teveel moeite ;)
Niemand die een motortje weet? |
schaapbron heeft een beetle v5 staan. enige moeite die je zal moeten doen is daar heen rijden
|
Thnx zal eens vragen.
|
Had niks zei die :(
Dus nog steeds zoekende WIE oh WIE ;) |
Er stond er hier laatst 1 te koop voor maar 4 of 500 eurie, maar daar moest wel de koppakking van vervangen worden. Alles bij elkaar nog geen gekke prijs dan denk ik.
|
Dat is een AGZ, dus 10v 150pk.
|
waarom een V5? dit is niet het beste blok wat VW ook gemaakt heeft toch!?
|
Quote:
De 170pk is weer een stuk beter en is net een VR6 als je de kinderziektes er maar uit hebt ;) En wat moet ik anders :D R32 is me teveel gedaan en is nogal een dure motor 1.8T zegt me niet zoveel diesel wil ik niet . Kan ook een TFSI ofzo doen maar ben ik weer TE afhankelijk van anderen en Bas heeft het te druk ;) Dus is voor mij de makkelijkste beste manier om mijn Mk4 net ff dat beetje meer te geven ;) Quote:
En ja dat zeker dat is 1 van de hoofdpunten van de zoektocht naar een motor ;) |
www.vag-parts.nl/ ff bellen of mailen die hebben wel iets liggen of anders kunnen ze het zeker leveren.
|
Deze mensen kunnen je vast helpen, zitten hier net even over de grens.
http://www.autorecycler.nl/ |
Bedankt mannen.
|
Toch maar afgestapt van je oorspronkelijke plan ??
|
Quote:
voor het geluid van een MK4 ??? dan zou ik er een G-60 in lepelen :D :D :D |
Quote:
Ja en nee :D Maar heb op het moment geen ruimte en tijd :( En ben TE afhankelijk van anderen :( En dan moet je compromissen sluiten jammer genoeg. Quote:
I know Roy maar Bas heeft geen tijd en ik heb geen vertrouwen in G-laders :( |
Ja, dan is een 5 pitter een goeie optie (vooral vocaal ;) )
En die dan anders voorzien van een T-tje ? |
Quote:
;) |
Grote slak erop idd :D
|
;) genoeg ideeen Johan :D eerst maar eens een goede nette motor vinden verdorie blijken ook nog zeldzaam :(
Maarreeee waar blijft mijn prototype ;) Of heb je nog geen klaar? |
vandaag zat ie nog gewoon in de engelse beetle in joure.. misschien eens langsrijden
|
All times are GMT +1. The time now is 17:00. |