![]() |
Waar is René nu weer mee bezig???
MOJEEEEUUUHH!!
zo, heb net weer m`n overall uit.... handen moeten nog gewassen worden :redface: Ben net ff weer druk bezig geweest met m`n achterklep-project... niet zo`n heel dik project hoor, blijft helemaal origineel, maar ben em zo goed mogelijk aan `t ontroesten.... Hij `s helemaal gestript en alles wil ik netjes hebben (wil toch maar `n keer van die menie af ;):D) Hier alvast de eerste foto..... de rest komt morgen :p |
Tering wat kijk je pissed lukte t niet? :p
|
Quote:
hehehe.... das niet pissed!!! das stoer!!! :p |
Zo stoer dat ik er bijna bang van word!!!!
Post ff foto's van je kleppie dan! En geen ge'nee, gewoon ff doen..... :p (niet morgen, NU! :D ) |
volgens mij kijk je meer nogal geintresseerd. :p
wouw. hij beweegt. :D |
Hahahah volgens mij krijg je gewoon die draad niet uit de boormachine....
Maar die hoort vast te zitten rene! :biggrin: |
Quote:
whahahahahahaahahhaha hij zal toch niet blond zijn?? :confused: |
hahaha lachen :D
`t is nu ff te donker... en in de garage is `t een puinhoop... dus morgen bob :D zien jullie ook direct m`n laskunsten... (zitten 2 gaatjes in de klep, hebben ze erin geboort om volgens mij `n gordijn erin te hangen ofzo :p, en 2 rotte gaatjes... heeel klein hoor :D) en chris... ik heb em eruit gekregen hoor!! maar nu moet `k een nieuwe kopen :(:p |
Quote:
Bien.. :tongue: Vanaf morgen ochtend 9.30 uur weer onder mijn eigen naam..... |
Quote:
:) |
Quote:
zucht... ik hou `t niet meer bij laiverd.. sorry :p ps. heb zin in `t logeerpartijtje :D:p |
Quote:
whahahahahahaa LOL Hoe verzin je het!?!?! :D |
Quote:
LOL:D heej ff serieus...denk je echt dat een meid zomaar met me wil daten?? Het ene moment had ik Anita de foto verstuurd... en `t andere moment zaten we knusjes tegen elkaar op de bank gister :D:cool: |
Quote:
whahaha Ownz |
DON`T F*CK WITH ME..... :p |
Quote:
Hhahhahaah LOL! :D |
Quote:
|
tering lijkt zwartsenecker wel!! ...of zoiets :cool:
|
Wat een BITCH, zeg! :p
|
nice met de ouwe black&decker hahah, stoere foto man!
hahaha suc6 verder met je project |
All times are GMT +1. The time now is 18:05. |