![]() |
Welkom!
Plannen klinken goed! Ik ga dit volgen! |
Hoi dit project ga ik ook zeker volgen.
je bent echt goed bezig. aangezien ik zelf ook bezig ben met een 2000e golf 1 heb je meer specs van je blok? hoeveel graden is je nokkenas? Hoeveel is je vliegwiel afgedraaid? hoe groot zijn je cilinders? Ik had gelezen dat het op basis van een 1.8 DX gebouwd is. en wat zit er nog meer op jou auto van oettinger? grtz Stefan2 |
|
ook foto`s van je motor
|
Motor is van buitenaf gewoon een dx motorblok. Ik mis alleen de oettinger kleppendeksel :)
|
wel de 2 delige carterpan?
gaaf stuurtje die zijn echt zeldzaam. |
Yeps 2 delige carterpan met de verlengde pomp heb ik ook. Heb ook nog een reserve onderste deel aangezien de carters heel laag liggen kan je ze snel kapot rijden.
Hier de foto van de extra carterpan. Ik had zelf nog een extra complete 2 delige carterpan liggen maar die heb ik verkocht en nu spijt van. Maarjah wel mooi prijs voor gekregen Heb jij nog foto's Stefan?? Altijd wel leuk ![]() |
Unieke wagen :thumbup: Mooi maken en zuinig op zijn :cool:
|
Mooi ding Mo !!! Hou ons op de hoogte.
|
zuinig ben ik er zeker wel op hy komt straks gwn in me achtertuin :p
|
ja ik heb foto's maar dat is alleen van losse onderdelen,
ind superleuk. iemand die ook met een 2000E/ bezig is. als de jouwe klaar is en de mijnne dan gaan we zeker meeten. ha ha jij uit het hoogste puntje van het land en ik uit het meest zuidwestelijke kant van het land. |
Quote:
Ik wacht op de foto's kom maar op altijd wel leuk maar heb jij ook papieren ervan?? En nog extra onderdelen liggen of dat niet?? Verder bezig geweest met de rotte dorpels. Heb op marktplaats een linker en een rechter dorpel kunnen vinden en wat rot is eruit geslepen en pas gemaakt. ![]() Krikpunt is vervangen door een extra dikke plaat zodat hij weer jaaaaaaren meegaat ![]() |
Hoe kan dat er geen oettinger op je kenteken staat. Er staat gewoon golf gti 82 kw
en 875 kg |
Moet dat dan? Blok is in 1989 onderhanden genomen door oettinger
|
Quote:
Hoe kom jij aan ze kenteken dan ? |
Quote:
Volgen mij wel hoor, en ze zijn genummerd net zo als de pirelli golf 1 :thumbup: |
Blok heeft een nummer als je een emming motor in een golf 1 hebt of van kronenburg staat dat tog ook niet op je kenteken?
En inderdaad hoe weet je mijn kenteken? Je hebt de laatste 4 ben je alle combinatie's langsgeweest ofsjow :P haha |
Quote:
Je kan emming of van kronenburg niet vergelijk met oettinger Nummer bedoel ik het casco nummer mee. Laaste 5 kan je zien op de foto :thumbup: Veel sukzes met het restaureren van de golf :drive: |
Thnx gaat goed komen heb jou pagina ook ff bekeken ziet er goed uit hoor dikke collectie :)
|
All times are GMT +1. The time now is 12:54. |