![]() |
hier foto's van het verder demonteren
![]() en hoe verder datje komt hoe meer datje tegen komt. maar het valt nog steeds mee, Het is alleen tot zo ver nog 2 wielkast randjes achter en roest rond de ramen voor en achter. En verder is het veel uit deuk werkt maar dat is allemaal geen probleem :thumbup: :mad: ![]() ![]() De auto is nu zo verheen kaal en ben al begonnen met het plaatwerk maar morge meer foto's daar van :D |
Super mooie basis heb je daar! Wat voor kleur wordt ie uit eindelijk?
|
Altijd leuk een Jetta I :thumbup:
|
Quote:
Ja de basis is aardig goed, de auto is ook altijd redelijk goed bij gehoude door de vorige eigennaar dus dat helpt allemaal een beetje mee. De kleur blijft blauw,maar het word wel een metallic kleurtje |
wat een basis.. en een superkleur dit voor een coupe.. zie je niet veel.
|
Maatje dat komt weer helemaal goed ook met je jetta! wel echt speciaal dat de voorschermen er nog nooit waren afgeweest en dan toch zo mooi en gewoon geen roest er onder!
Ook deze word vet! tot morgen haha :thumbup: |
Quote:
Bartje geweldig he!!! altijd fijn een auto hebben waar nog nooit mee geprutst is. Maar je weet ook jij draagt bij dit project je steentje weer bij :thumbup: |
Hey kerel!
Mooie Jetta en hele mooie basis, maar hij zal ongetwijfeld nog dikker gaan worden! Succes met je project! |
die zag er nog mooi bewaard uit :screwy:
veel succes met de resto ! en zoals hier al gezegd n het orginele kleurtje was ook niet mis ;) grtz jelle |
Quote:
Heey dat zal wel moete lukken, plannen zat en heb ook de tijd dus komt helemaal goed. Quote:
Zeker goed bewaard geweest, maar dat is dan ook wel te zien. De orginele kleur kan ook maar dat is zo standaard wil keer wat anders |
Zo vandaag weer redelijk veel gedaan.
Zo is de linker achterscherm uitgedeukt, en de vliegroest rond de zijraam ook verwijderd. Maar heb helaas nog mijn wielrande niet binnen dus dat laat ff opzich wachten maar zodra die binnen zijn kan de zaag er in en het mooie werk beginnen :thumbup: Ook zijn de gaten in de klep voor de emblemen achter dicht gelast en de gaten die geboord waren voor de klep spoiler ook, gelukkig hadden zie die behandeld dus er zat geen roest onder.Ook heeft onze stageloper vandaag beedje roest verwijderd rond de achterraam maar dat was helaas teleurstellend hier en daar viel er een gat in en kreeg hij het niet mooi schoon, dus dat word strallen deze dagen maar eerst de rest verder afwerken nu weer genoeg gekletst nu weer foto's :screwy: hier is de plaatwerk vrijwel zo goed als klaar ![]() ![]() Ook had ik op mp nog een setje origineel chrome klinken op de kop kunnen tikken, deze zijn in middels ook binnen. Maar deze moet even gestript worde en naar de verchromer gebracht worden De klinken ![]() |
zou het niet mooi zijn om de ori kleur te pakken maar dan met een parelmoer erdoor?
|
|
je bent goed bezig :thumbup:
ik ga volgende week met mijn jetta 1 beginnen :D |
Quote:
Dankje..... En ga je ook een grote aapak doen.. Zal morge weer eens wat foto's posten, er is weer genoeg gebeurt :thumbup: |
ik ga eerst maar beginnen met schermen eraf en wielrand beschermers en kijken wat ik tegen kom
maar ga je topic in de gaten houden |
Quote:
Mooi zo ik zal je ook in de gaten houde Als ik ff niet met de jetta bezig ben.. |
mooi project
vind het alleen jammer dat de originele kleur eraf gaat |
Toen ik eerste foto's zag dacht ik dat het Dries zijn oud project was, lag ne 2.0 16V in.
![]() Maar blijkbaar toch niet :-). gtz |
All times are GMT +1. The time now is 16:43. |