Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   daily golfke 2 1987 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99175)

audi dude 25-04-2012 12:47

daily golfke 2 1987

yoo de mannen

heb sinds 2 maand terug dailyke om de kids naar school te brengen en zo :lol:
de keuze is dus gevallen op tornadorood golfke 2 van 1300 benzine 1987, gekocht van 2de eigenaar, blanco gekeurd en 90520 originele km's op den teller,dolfke heeft altijd in verwarmde garage geslapen en heeft echt nix van roest B) , heeft wel instapschade aan chauffeurszetel maar ga ek ook nog laten herstellen.
heeft in elke gardebou en de deur klein deukske maar heb al vervangstukken gaan afhalen, alléén de tijd is vinden om ze erop te zetten , tijd is een luxe tegenwoordig met de 2 kids :rolleyes:
was wel ontroerd, toen ik ermee vertrok moest de oude man (denk een jaar of 80) een traan wegpinken , hij had de wagen 23 jaar gehad :unsure:

steken nu ander bumpers op, alles deftig terug zwart gemaakt, verlaagd op schroefkitje, andere verlichting , volgende week gaan we moteurke uitgebreid groot onderhoud geven, inééns distributieriem en alles van de ontsteking en zo ook vervangen.

staat nu op zen winter BBS'kes maar binnenkort op de graku's als het eindelijk is wa beter weer word en een goei polierbeurt :wub:

fotokes van hoe ik em heb gekocht

audi dude 25-04-2012 12:49

zoals em nu opt moment staat :D

staat nog wel op zen winter BBS'kes nu

audi dude 25-04-2012 12:50

op dees velgskes gaat em komen B)
gerestaureerd setjes 3 delige graku's :P

stonden er zo bij toen ik ze kocht , ganz fucked up :wacko:

hebben er dit van gemaakt ;)

that's it for now

greetz
Ronal

Showtime 25-04-2012 21:57

ziet er fraai uit!

gti-er 25-04-2012 22:36

eerlijk = eerlijk, wielen zijn echt super geworden! :thumbup:
maar toch blijf ik 13'' klein vinden onder een Mk2!
maar goed kwestie van smaak natuurlijk! ;)

audi dude 13-05-2012 16:47

alléén vandaag dan toch maar de graku's gestoken, ben het beu van op de zomer te wachten :lol:
dolfke inééns nog is poetsbeurt gegeven en cm'ke lager gedraaid, ben content met het resultaat, wielekes komen schoon met de wielkas :in love:

en zo zitten ze in de kassen :dance:

:hangloose:

Ronald

PuttenMKII 13-05-2012 16:50

Mooie wagen, erg netjes!

Ben het met GTI-er eens dat 13 inch persoonlijk te klein is .. :)

Dokter D 13-05-2012 16:54

Mooie wagen :thumbup: en een geweldige fotolocatie :eek:

audi dude 05-09-2012 20:06

:D ondertussen nog wel één en ander aangpast , originele gti bumpers en grill

vandaag dan eindelijk den dolf is een polierbeurt gegeven, was er weer voor

het afgeschenen volledig weggekregen op de kapoo en het dak, ben content met het resultaat :cool:

zo was em deze morgen nog

tijden polieren van dak en kapoo :rolleyes:

het dak na polieren :dance:

en een paar uur later,eindelijk klaar :in love:

twas een vruchtbare dag :hi hi hi:

greetz
Ronald

Sven-GTI 05-09-2012 20:40

Supernette wagen :thumbup: :thumbup:

VWStatic 05-09-2012 20:46

heel erg mooie wielen

alleen mag hij van mij wel iets verder naar de grond
alleen in belgie niet erg handig

audi dude 23-09-2012 08:18

Quote:
Originally Posted by VWStatic
heel erg mooie wielen

alleen mag hij van mij wel iets verder naar de grond
alleen in belgie niet erg handig

thanx , neen idd, zou hem ook lager willen maar wagen word vooral gebruikt om de kids van en naar school of oppas te halen/brengen dus moet nnog beetje comfort voor hen houden :D aan de oudste zen school schraapt ie nu al met de lip als ik de parking afrij, altijd al die kopkes omdraaien als ze da daar horen :rolleyes: :D

nog mini updateke

de smoked verstralers gestoken, de originele sprongen er een beetje te hard uit é :unsure:

greetz
Ronald

VW Johs 23-09-2012 08:43

Staat er netjes bij . . Wat een poetsbeurt al niet kan doen .

audi dude 29-09-2012 09:46

alléé, daar men BBS wintervelgen samen met den audi 80 verkocht zijn ben ik gisterenavond andere set gaan halen, setje allycats met het uitstekende hart 6J 13" (meeste die je vind zijn platter) in uitzonderlijk goeie staat daar ze 30 jaar oud zijn en nooit herspoten of gerestaureerd zijn, was van oudere man, kuist elke week zen auto's en deze lagen al een 20 jaar in verwarmde garage, dus deze komen er komende winter onder

greetz
Ronald

All times are GMT +1. The time now is 12:06.