![]() |
louwe caddy
zal mij hier eerst eens netjes voorstellen
voor ik alle info die ik zoek van het forum pluk en m,n vragen afvuur :thumbup: mijn naam : louwe vd veen ben van 72 en woon in groningen sinds kort rijd ik ook weer vw :thumbup: heb best veel auto,s gehad waarvan de meeste opel :eek: hoop niet dat ik nu meteen n ban krijg :D mijn eerste weg auto was wel n vw een golf 1 pirreli is ook de enigste auto waarvan ik echt spijt van heb hem ooit wegegdaan te hebben :screwy: ook heb ik jaaaren geleden een aantal golfjes gehad voor de auo cross :screwy: tjah toen waren er nog type 1,s zat maar nu sinds kort wer n type 1 caddy gekocht :thumbup: ben tevens nog inbezit van een vectra b2 station onyx ascona b 400 rally replica (is nog een lang lopend project) wordt wel een extreme auto met de nodige turbo pk,s en heb ook nog een range rover classic tjah wat valt er meer te zeggen ja dat ik plannen heb om een tdi in m,n caddy te bouwen maar daar komen nog welwat vraagjes over :tongue: hoop dat ik me hiero kan vermaken en de nodige info kan vinden groeten louwe |
Welkom hier :thumbup:
|
Hoi welkom hier, heb je ook fotos toevallig :D ?
:postpics: |
welkom !
|
Welkom hier!
|
Van harte welkom !! En foto's graag.....we zijn benieuwd !!
|
komt goed zal wel ff wat foto,s
uploaden vandaag of morgen binnenkort meer in dit theater :D |
hier even de beloofde foto,s
eerst hoe de caddy thuis kwam ;) ![]() als eerste de beugels eraf ![]() ![]() en zo staat hij er nu bij enkel zijn er nog a stijl kapjes bijgekomen ![]() verder nog wat dingetjes gedaan zoals stereo ingeboud knopjes voor de verstalbare spiegels geplaatst elecktrische ramen aangesloten en werkbaar gemaakt softdash ingeboud uitlaat gewijzigd (zat geen demper onder nu wel en meteen maar sidepipe van gemaakt) wensen lijst *tdi derin incl kenteken keuring *verlagen *gti streepjes plakken op de zijkant *mischien trekhaak lozen :cool: +achterkant cleanen *originele achterklep plaatsen enz enz :D deze heb ik ook ooit gehad enige auto tot nu toe waar ik spijt ven heb dat ik hem ooit weggedaan heb :screwy: (en ik heb der best veel gehad ;) ) ![]() ![]() ![]() hier nog wat plaatjes uit n ver autocrossverleden heb helaas heel weing foto,s van die periode ![]() en hier nog wat auto,s + projecten die ik in bezit heb let op geen vw,s :eek: :D ![]() ![]() ![]() deze linkse is reeds verkocht was ook geen vervelende auto met 5,7 ltr en geen dempers had ik geen claxon nodig ff gaspedaal intrappen was afdoende :D :D ![]() deze 2 heb ik ook nog de voorste gebruikt m,n vrouwtje t meest als daily driver achterste is een langlopend project ![]() ![]() ![]() project staat op een laagpitje toen ik er aan begon woonde ik nog in onz vorige huis intussen een oude boerderij gekocht waar de meeste tijd en geld in gaat ben er al 5 jaar mee aan het verbouwen en is bijna zover dat we der in kunnen gaan wonen de caddy wordt m,n daily en komt er even tussendoor :D lang verhaal geworden maar nu hebben jullie wel n redelijk beeld denk ik nu maar verder in het caddy tdi topic veel vragen al beandwoord gekregen :thumbup: ;) |
leuke caddy :thumbup: best wel een leuke kleur :D en inderdaad hij mag wel een beetje zakken ;)
|
Quote:
ook wat gooi ik der een zooi foto,s bij komen der geen reactie,s meer :screwy: :D :D |
Quote:
Lees het topic net voor de eerste keer :thumbup: Caddy ziet er leuk uit , maar ik vind die ascona ook lekker hoor !! :eek: |
whahaha
ik neem aan dat de tijd dat er echt strijd was tussen opel en vw rijders voorbij is :screwy: ik persoonlijk heb met beide merken wel wat :thumbup: :thumbup: :D ascona heb ik nog wel veel meer info over maar daar is n andere forum voor ;) |
moet eerlijk zeggen dat ik in deze t niet vag spul lekkerder vind dan de caddy. nice man.
|
Quote:
zal m,n best doen de caddy ook naar een hoger level te brengen :D |
Leuke caddy! Wat heb je met die beugels gedaan? Daar heb ik wel intresse in! :thumbup:
|
Beugels zijn er nog wel
Maar zit wel wat laswerk aan voor je ze kunt monteren Mogen weg voor oud rvs prijs. Wil je wel foto.s der van mailen Louwe |
Leuk dpul! En welkom
|
De tdi ligt mechanisch al klaar
Steunen en steekassen zitten der al aan Maar ga wel ff n apart topic maken van m.n caddy In het juiste subforum ;) |
Mooie caddy :thumbup:
|
schroefsetje is binnen
nu nog de juiste schokbrekers voor achter opsnorren dan kan die eerst eens zakken moet zeggen dat nu ik der wat mee rondrijd dat nu er een goeie 5bak aanhangt de 1,6td ook niet eens tegenvalt ;) mocht iemand een setje schokbrekers hebben voor een caddy mk1 achteras met de as op de bladveren ff een berrichtje deze kant op :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:24. |