View Single Post
Old 24-09-2010, 10:16
Ditawa Ditawa is offline
Forum Newbee

Default Uitlijnen na revisie versnellingsbak Golf 4??

Gisteren heb ik mijn Golf 4 uit 200 opgehaald bij het autobedrijf waar ik hem gekocht had na een revisie van de versnellingsbak. Ik heb deze auto 2 maanden terug gekocht en voorwaarde van de koop was de financiele tegemoetkoming van het autobedrijf bij de revisie. Nu hebben zij deze extern uit laten voeren, kosten € 1.000,- waarvan ik € 400,- heb betaald. (factuur moet ik nog ontvangen..)

Nu heb ik hem in prima staat bij dat bedrijf neergezet, behalve problemen met de tweede versnelling. Gisteren haalde ik hem op en stond mn stuur scheef, afwijking naar links. Ik heb 's avonds laat mijn banden opgepompt, want dacht dat het daaraan zou liggen. Maar de afwijking zit er nog, als ik stuur loslaat zit ik in de berm en als ik rij staat mijn stuur naar links. Zojuist heb ik gebeld met bedrijf maar zij geven aan geen verband te zien en willen geen navraag doen bij bedrijf dat revisie heeft uitgevoerd. Ik moet mn auto maar laten uitlijnen.. ja dat snap ik, maar gaat mij eerst es om de oorzaak, hoe kan het dat ik na 3 dagen de auto zou moeten uitlijnen? Iemand enig idee??

Groeten Cynthia
Reply With Quote