24-09-2010, 14:13
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Vento Vice
ff topic omhoog halen:
-Dus vanaf de face-lift (volledig gespoten bumpers en ovale zij-knipperlichtjes)
Zijn de Golf en Vento MkIII dus verzinkt en dus wat beter beschermd tegen roest?
-Is het nu waar dat een auto met metallic lak beter tegen roest beschermd is door de meerdere laklagen of is dit een broodje-aap-verhaal?
|
Ik heb een golf 3 uit '95. En de bodem is ook niet 100% meer rond die ronde rubbers. Ook de zijschermen zowel links als rechts hebben roest. dus vanaf de face lift wil ook niet veel zeggen. Al is de kans kleiner, aangezien deze dus behandelt zijn. Maar zoals eerder gezegd als de (vorige) eigenaar er geen aandacht aan besteed is er na 1 winter dubbel zoveel aan te zien. (in mijn geval)
Mijn achterklep is dan wel weer prima
Maargoed, de zijschermen boeien me niet, daar haal ik wel andere voor, die ik opschuur en laat spuiten. En die rubbers eruit, dichtlassen en fatsoenlijk afwerken. En dan is het ergste weer verholpen in mijn geval.
Het ligt aan jezelf of je die tijd erin wilt steken natuurlijk.
De mijne is ook in LC5L (is gewoon de mooiste kleur) zit flink wat metallic in, maar als ik naar mijn auto kijk helpt dat niet veel tegen roest.
grtz
|