
28-12-2004, 00:25
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,353
|
|
Cilinderkop flowen
Mn nieuwe projectje wordt het reviseren van de cilinderkop van mn gti. Ik wou hem dan ook gelijk maar ff een beetje tjoenen dmv flowen van de cilinderkop en inlaatpoorten vergroten en pas maken op t spruitstuk.
Mijn broer werkt in de motorenrevisie/tuning en hij zou t evt. voor me kunnen doen. Echter hij dacht dat ik in de knel kwam met mn luchtweger, meer en makkelijker lucht erin zou kunnen betekenen dat mn benzine/lucht verhouding niet meer zou kloppen.
Wat kan ik nu t beste doen? Laten zitten? Of kan je dit nog weer afstellen dmv co-gehalte oid 
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E
- 1983 Golf C 1.3 rood
- 1983 Golf C 1.6D geel
- 1982 Jetta 1.3 legergroen
|