View Single Post
  #12  
Old 27-09-2010, 18:31
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

de drukregelaar voor de turbo is n75

als je schoepenverstelling vastzit trap je veelt te weinig op je gaspedaal let op als je drukregelaar vastzit trap je het gaspedaal vol in als ie dan aan het begin al een seconde inhoudt kan het daar aan liggen

trap je het gas in en houd ie pas in bij ongeveer 3000 toeren kan je schoepenverstelling vastzitten

de n75 klep kun je evt ook ff doorspuiten met remreiniger in alle ingangen let op wel eerst ff goed laten drogen voor montage

de n75 kun je ook duidelijk horen tikken als ie goed is
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote