
27-09-2010, 18:31
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
|
|
de drukregelaar voor de turbo is n75
als je schoepenverstelling vastzit trap je veelt te weinig op je gaspedaal  let op als je drukregelaar vastzit trap je het gaspedaal vol in als ie dan aan het begin al een seconde inhoudt kan het daar aan liggen
trap je het gas in en houd ie pas in bij ongeveer 3000 toeren kan je schoepenverstelling vastzitten
de n75 klep kun je evt ook ff doorspuiten met remreiniger in alle ingangen let op wel eerst ff goed laten drogen voor montage
de n75 kun je ook duidelijk horen tikken als ie goed is
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled  ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi
Audi Allroad v6 Bi-Turbo
|