Maar even een topic openen van mijn nieuwe aanwinst

Na vele auto`s/sjompen te hebben bekeken toch nog een leuke onverpruste vr6 kunnen vinden

Gaat hierbij om een vr6 eind 93 compleet orgineel op velgen en veren na, met een 2.8 aaa disonsteking motor en automaat die nu rond de 190 dkm heeft gelopen en zeer mooi loopt en geweldig rijdt. Tevens met een paar leuke opties zoals airco, alles elektrisch, net onbeschadigd interieur, airbags ook in het stuur enz.
Enkel heb ik de auto met een paar minpunten gekocht, maar de basis is okej

Technisch veel al aan vervongen maar toch ga ik alles nalopen. Auto krijgt morgen een grote beurt en heb vandaag het interieur filter al vervongen automaatbak olie en filter vervongen. Van het weekend ook nog even de wielkasten/kuipen schoongemaakt, lijsten opnieuw gepoest doormiddel van verwarmen met de fohn (waren verweerd en zagen er niet uit). Optisch zijn er nog punten, omdat de er wat vandalisme schade aan zit. Zo is het dakje bekrast en de rechter zijkant ook. Daarom laat ik het dakje spuiten en worden de krasjes aan de zijkant doormiddel van spotrepair weggewerkt. Auto moet ook even een keer gepolijst worden, maar alles op zijn tijd
Heb nog niet zulke goede foto`s, maar hier alvast 1

To do list
-Grote beurt (Done)
-Velgen opknappen
-Dakje laten spuiten
-Auto laten polijsten
-Nieuwe vr6 lip
-Nieuwe emblemen rondom
Verder genieten en lekker rijden