Thread: Mijn T2AB
View Single Post
Old 30-09-2010, 20:21
Automatic-freak Automatic-freak is offline
Forum Newbee

Momenteel weinig vorderingen die op de foto zijn vast te leggen ...

Heb de rest van de motordelen en kabelboom uit de bus verwijderd en ben een beetje aan het kijken, passen en meten hoe de automaatbak met schakelmechanisme in de bus zou moeten komen ... en daar kom ik nog niet helemaal uit (zie ook mijn andere topic met vragen hierover).

Het ulmengrün kan mij nog niet echt 'bekoren' en momenteel zie ik liever een lichte (bv. mintgroen) kleur groen of blauw in combinatie met een wit dak of bovenste helft, maar dat weet ik allemaal nog niet ... misschien iemand een mooie ulmengrün op de foto die vers gespoten is of goed in de lak zit !? (misschien bedenk ik me nog ?)

Moet wel zeggen dat ik al vele oldtimers heb gerestaureerd of "opgelapt" om ze vervolgens compleet te laten spuiten en die heb ik uiteindelijk allemaal weer in de originele kleur laten spuiten ... dus wie weet !?

Momenteel maar eerst de carrosserie verder klaar maken om strak te laten maken en te laten spuiten, vervolgens de motor (2.0) weer netjes maken en daarna interieur, vering, etc, etc ... lang nog niet klaar dus ...

Hoe doen jullie het trouwens met het opknappen van de motor, leggen jullie die vlak op de werkbank of zetten jullie die op zo'n draaibok of op een "heftafel" of dergelijke ?

Bedankt voor alle reactie en "Stay Air-Cooled"
Mvg Erik