View Single Post
Old 30-09-2010, 23:35
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor

Volgens mij moeten er wel meer stukjes gelast worden als alleen de dorpels. Achterste wielkastranden, voorste wielkastranden, onderkant deuren, zijscherm onderaan waar ook het front samenkomt. Waarschijnlijk ook aan de achterkant zelfde plek. (links en rechts)

Parafaan bij het voorraam zal wel niet helemaal hard zijn, reserve wiel bak, bodemplaat, binnenschermen. En ga zo maar door.

Remmen zullen wel gangbaar gemaakt moeten worden. Rubbers van de ramen zullen wel uitgedroogd zijn.

Lak is dof dus zoals je zelf al zegt moet hij gespoten worden. En dan heb ik het nog niet eens over de motor. Kortom het zal wel een compleet restauratieproject worden. Denk dat je beter kunt kijken naar een andere golf voor wat meer geld. Ben je op de langer termijn goedkoper uit.

Ben zelf bezig met een restauratie van een swallowtail golf uit 1974. Afgaande op de bovenstaande foto zal ik deze golf nog niet eens kopen als donor voor mijn 74er.

Maar om een goed beeld te krijgen zal je de golf toch eerst in het echt moeten zien. Foto's geven altijd een vertekend beeld. Positief of negatief.
Reply With Quote